Maib support: chatbotul ce face viața clienților simplă și ușoară în orice moment

Maib își consolidează angajamentul de a aduce inovație și tehnologie avansată în serviciile bancare, anunțând lansarea chatbotului bazat pe inteligența artificială – maib support. Acest chatbot revoluționar este proiectat pentru a oferi clienților o experiență bancară modernă, simplă și personalizată, cu toate avantajele tehnologiei AI.

Cu maib support clienții maib beneficiază de o gamă largă de funcționalități și servicii, adaptate nevoilor lor financiare specifice. Indiferent dacă este vorba despre obținerea informațiilor despre produsele bancare sau plasarea unei cereri de credit, maib support le oferă clienților un acces rapid și ușor la serviciile bancare de care au nevoie.

Ce oferă maib support clienților?

  • Meniu structurat cu produsele bancare;
  • Răspuns instant la produsul bancar selectat;
  • Posibilitatea de a comunica cu un specialist în mediul online;
  • Accesarea chatbotului direct pe www.maib.md;
  • Accesarea chatbotului pe rețelele de socializare Telegram și Viber;
  • Disponibilitate non-stop, cu excepția discuției cu un consultant, iar la necesitate poate apela 1313;
  • Personalizarea experienței clienților;
  • Economisirea timpului;
  • Asistență personalizată;
  • Interfață simplă și comodă;
  • Posibilitatea de a plasa cerere online pentru credit.

Cu maib support, experiența bancară devine mai ușoară, mai rapidă și mai personalizată ca niciodată. Chatbotul reprezintă o inovație în sectorul bancar din Republica Moldova, aducând tehnologia AI în serviciile noastre bancare, fiind un produs dezvoltat împreună cu DRUID – o platformă AI conversațională fără cod, care permite companiilor să proiecteze și să implementeze experiențe superioare pentru utilizatorii interni și externi, folosind interacțiuni pe toate canalele și automatizarea proceselor de afaceri.

Maib continuă să demonstreze angajamentul său față de clienți, oferindu-le soluții inovatoare și tehnologice pentru a-și gestiona banii într-un mod mai inteligent și mai eficient.

Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o pondere de 31,9% din depozite și 37,0% din creditele întregului sistem bancar la sfârșitul trimestrului I 2023. Maib este un creditor disciplinat, cu o rată a creditelor neperformante de 2,3% și este bine capitalizat, cu CAR de 21,8% la 31 martie 2023. Banca are o importanță sistemică și deservește aproape o treime din populația țării. Din 2018, cel mai mare acționar al maib este un consorțiu, care include Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup lider de gestionare a activelor din țările baltice și Horizon Capital, un fond privat de investiții axat pe piețele emergente.

Despre DRUID 

DRUID (www.druidai.com) este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială, aplicații concepute pentru a-i ajuta pe angajați să atingă următorul nivel de productivitate și pentru a livra o experiență totală către clienți în cel mai intuitiv mod. Acționând ca singur punct de interacțiune cu toate operațiunile digitale, DRUID unifică și îmbunătățește mediul tehnologic existent, reducând semnificativ curba de învățare și adaptare a angajaților. Asistenții virtuali inteligenți DRUID permit interacțiuni rapide, personalizate, susținute pe o multitudine de canale diferite și hiper-automatizate, disponibile în limba fiecărei organizații datorită capacității de a se integra cu orice sisteme enterprise și tehnologii RPA existente. Începând cu 2018, DRUID își construiește mod activ viziunea de a oferi fiecărui angajat un asistent virtual inteligent, creând o rețea globală extinsă cu peste 160 de parteneri, printre care și UiPath, și deservind peste 200 de clienți din întreaga lume. 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok