actualizarea datelor companiei

Actualizarea datelor companiei în cadrul maib este esențială ca experiența ta bancară să fie fluidă și ușoară. Acest lucru va contribui la o comunicare mai ușoară și la păstrarea siguranței tale financiare, în conformitate cu toate standardele.

 

Care informații trebuie actualizate?

Pentru a menține comunicarea cât mai precisă și eficientă, este important să actualizezi următoarele informații referitoare la compania ta:

  1. date de contact
  2. adresa juridică și efectivă a companiei
  3. copiile actelor de identitate ale asociaților/acționarilor
  4. descrierea obiectului de activitate
  5. descrierea tranzacțiilor derulate prin Bancă

 

Când trebuie să actualizezi datele?

Periodic: Indiferent dacă s-au produs modificări sau nu, datele companiei trebuie confirmate după un anumit interval de timp. Vei primi un mesaj de la maib cu termenul de actualizare, trimis la adresa de e-mail a companiei.

Când sunt modificări: Orice schimbare a datelor furnizate anterior trebuie raportată imediat. Astfel, ne asigurăm că datele sunt întotdeauna corecte și la zi.

 

Cine poate actualize datele  companiei?

Procesul de actualizare a datelor companiei poate fi făcut de către reprezentantul legal al acesteia, identificat prin actul de identitate, în oricare dintre sucursalele maib.

 

Ce se întâmplă dacă nu actualizezi datele?

Actualizarea datelor este necesară ca să respectăm toate prevederile legale și reglementările în vigoare. Astfel, ne asigurăm că toate tranzacțiile sunt desfășurate în conformitate cu cerințele legale. Această măsură ajută nu numai banca, ci și clienții și statul să mențină sistemul financiar în siguranță.

Prin actualizarea datelor la timp, eviți procese de ultim moment și potențiale restricții care pot fi aplicate gradual asupra produselor și serviciilor contractate de compania ta. Astfel, asigurăm o experiență bancară plăcută și eficientă.


Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok