Verificați dacă afacerea dumneavoastră a fost contactată de maib

Dragă client,

Pentru a vă asigura că ați fost contactat de către maib prin canale oficiale, vă recomandăm să verificați următoarele informații:

  1. Emailuri oficiale

Puteți avea încredere să deschideți emailurile care provin de la adrese cu terminația @maib.md.
Exemplu: news@maib.md.

Este important să fiți atent la terminația adreselor de email. Orice eroare de ortografie sau folosirea unui domeniu greșit poate indica o tentativă de phishing.

Emailurile suspicioase pot conține greșeli minore, dar semnificative, care le diferențiază de cele autentice.

  1. Logo-ul oficial maib

Asigurați-vă că emailurile conțin logo-ul nostru oficial, așa cum este afișat pe website-ul maib.

  1. Numerele oficiale de telefon ale maib

Pentru siguranța dumneavoastră, vă oferim o listă cu numerele de telefon de la care apelăm clienții:

    • 022 025 270 – Customer Care Centru
    • 022 304 104 – Centru Analize Credite
    • 022 304 590 – Customer Care Centru – Suport Plăți
    • 022 304 988 – Customer Care Centru – Suport Conturi

Dacă primiți apeluri sau emailuri din surse necunoscute, vă încurajăm să contactați maib pentru confirmare la unul dintre numerele de mai sus sau să verificați informațiile pe site-ul nostru oficial.

Fiți mereu precauți – asigurați-vă că interacționați doar cu canalele oficiale și sigure ale maib.

Echipa maib

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok