Verificați dacă afacerea dumneavoastră a fost contactată de maib
Dragă client,
Pentru a vă asigura că ați fost contactat de către maib prin canale oficiale, vă recomandăm să verificați următoarele informații:
-
Emailuri oficiale
Puteți avea încredere să deschideți emailurile care provin de la adrese cu terminația @maib.md.
Exemplu: news@maib.md.
Este important să fiți atent la terminația adreselor de email. Orice eroare de ortografie sau folosirea unui domeniu greșit poate indica o tentativă de phishing.
Emailurile suspicioase pot conține greșeli minore, dar semnificative, care le diferențiază de cele autentice.
-
Logo-ul oficial maib
Asigurați-vă că emailurile conțin logo-ul nostru oficial, așa cum este afișat pe website-ul maib.
-
Numerele oficiale de telefon ale maib
Pentru siguranța dumneavoastră, vă oferim o listă cu numerele de telefon de la care apelăm clienții:
-
- 022 025 270 – Customer Care Centru
- 022 304 104 – Centru Analize Credite
- 022 304 590 – Customer Care Centru – Suport Plăți
- 022 304 988 – Customer Care Centru – Suport Conturi
Dacă primiți apeluri sau emailuri din surse necunoscute, vă încurajăm să contactați maib pentru confirmare la unul dintre numerele de mai sus sau să verificați informațiile pe site-ul nostru oficial.
Fiți mereu precauți – asigurați-vă că interacționați doar cu canalele oficiale și sigure ale maib.
Echipa maib