Angajamentul echipei, dezbaterea, discuțiile constructive și rezultatele ambițioase sunt elemente care caracterizează echipele agile maib! Recent a avut loc evenimentul QBR Marketplace (Quarterly Business Review), unde cele șapte orchestre maib agile și-au împărtășit rezultatele pentru ultimul trimestru și planurile pentru următorul.
În cadrul QBR Marketplace:
- se comunică rezultatele obținute în ultimul trimestru; lecțiile învățate, provocările întâmpinate, eventual eșecurile și noile oportunități descoperite;
- se discută obiectivele pentru următorul trimestru per fiecare band, acord, orchestră;
- se aliniază planurile liniilor de business, punându-se accent pe plus valoarea și experiența create clientului și oportunitățile pieței.
Printre rezultatele menționate de orchestre în ultimul trimestru din 2022 menționăm:
- creșterea cotei de piață pentru creditele de consum și ipotecare (înregistrând un record în ultimii 2 ani), a numărului de carduri în circulație;
- dezvoltarea noilor produse și lansarea primului card digital din Moldova. Lansarea cardului maib freelancer;
- creșterea indicatorului CSAT pentru clienții BB;
- creșterea cu 10% a plăților în MDL procesate automat de sistem;
- lansarea de noi oferte dedicate investițiilor în resursele regenerabile.
Totodată, noile orchestre care au fost lansate în noiembrie 2022 și-au revăzut misiunile și direcțiile. Astfel, în perioada următoare:
- Retail Banking Segment va urmări misiunea de a crea vânzări incredibile prin crearea unei experiențe uimitoare pentru clienți, folosind tehnologii inovatoare AI, proiectând, colectând cunoștințe și implicând clientul în ecosistemul produsului.
- Retail Banking Payments va urmări misiunea de a oferi clienților o soluție flexibilă, ușor de utilizat și inovatoare pentru a deveni banca de alegere numărul 1 în plăți.
- Business Banking Daily are misiunea de a crea o experiență mai bună pentru clienții noștri, oferind soluții inteligente, ușor de utilizat și inovatoare și pentru a deveni partenerul #1 pentru afaceri.
Continuând transformarea agile, toate echipele maib vor continua să îmbunătățească în mod activ produsele, concentrându-se în primul rând pe client, pentru a crea, a inspira și a simplifica.
Menționăm că maib este prima bancă din Moldova și regiune care a demarat un proces complex de implementare a agile, care va contribui la transformarea modului de activitate a băncii, urmărind crearea unui nou standard al experienței clienților.
Maib devine agile!