comunică un caz de fraudă internă sau corupție

Dacă ești client sau partener maib şi ai informația despre un caz de fraudă internă sau corupție, te îndemnăm să ne comunici cât mai curând, utilizând una dintre modalitățile listate mai jos, opțional:

  • printr-un apel telefonic la numărul de telefon Contact Center:
    • 1313 – pentru persoane fizice (apeluri numai din Republica Moldova, cu tarif standard, disponibil 24/7 din orice rețea), sau
    • 1314 – pentru persoane juridice (apeluri numai din Republica Moldova, cu tarif standard, disponibil 24/7 din orice rețea);
  • prin expedierea unei scrisori la adresa: MD-2012, mun. Chișinău, str. 31 August 1989, 127, Departamentul Conformitate;
  • prin poșta electronică, la adresa de email: antifrauda@maib.md;
  • prin completarea informației din formular.

Dacă ești salariat maib şi cunoști despre un caz de fraudă internă /corupție, sau ai o suspiciune de comitere a unei fraude interne, unui caz de corupție, abuz, problemă de ordin etic sau orice altă îngrijorare privind o activitate prin care s-ar fi încălcat scopul, valorile Băncii sau principiile conduitei etice în maib, te încurajăm să ne comunici informația respectivă prin completarea formularului.

Te asigurăm că sesizarea ta este foarte valoroasă pentru noi și contribuie la îmbunătățirea experiențelor pe care le creăm și a activității noastre, în ansamblu. Practic, prin sesizarea depusă ne ajuți să devenim mai buni și îți mulțumim pentru asta.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok