Activează cardul și setează codul PIN

Cardul emis îl poți ridica din sucursală sau îl vei primi prin curier, la adresa indicată. Cardul oferit este emis cu statut inactiv (cu excepția cardurilor digitale).

Dacă ai primit cardul, va trebui să îl activezi prin setarea codul PIN. Cel mai simplu mod de a activa un card nou este prin aplicația maibank.

  1. Pentru cardurile oferite fără plicul PIN - vei iniția activarea cardului prin setarea codului PIN direct din aplicația maibank, la orice bancomat sau terminal POS din ghișeele maib;
  2. Pentru cardurile oferite cu codul PIN în plic - vei iniția activarea cardului prin aplicația maibank, iar codul PIN îl poți modifica la orice bancomat maib sau terminal POS din ghișeele maib.

Pentru a seta sau a modifica codul PIN, poți selecta oricare dintre metode în funcție de nevoile tale și de resursele disponibile:

Activează cardul și setează gratuit și fără comisioane ascunse codul PIN dorit pentru cardul nou primit.

  • Maibank
  • SMS 
  • Bancomat
  • POS terminal

Maibank

Singura modalitate prin care nu trebuie să mergi nicăieri și nu trebuie să contactezi pe nimeni. Pe de altă parte, toate acțiunile vor trebui făcute independent. 

Cum setezi codul PIN pentru cardul tău fizic:

  1. Deschide aplicația maibank
  2. Click pe cardul pentru care dorești să setezi codul PIN
  3. Selectează “Setare cod PIN” din opțiunile cardului 
  4. Introdu codul PIN format din patru cifre pe care dorești să îl setezi
  5. Repetă PIN-ul setat
  6. Confirmă prin metodele existente de autorizare
  7. Introdu parola primită și apasă ”Confirmă”
  8. Felicitări! Codul PIN a fost setat și cardul este activat.  

Această modalitate poate fi utilizată în următoarele cazuri:

  • Dacă ați primit un card nou, cu sau fără codul PIN al cardului în plic;
  • Dacă ați uitat sau ați pierdut codul PIN (în acest caz, nu este necesar să reemiți cardul).

Este important să știi că, utilizarea cardului pentru efectuarea plăților cu introducerea fizică a cardului în POS terminal va fi posibilă numai după efectuarea cu succes a unei tranzacții la bancomat maib și confirmarea cu noul cod PIN setat în maibank (verificare sold sau retragere numerar).

Limita zilnică de setare sau modificare a codului PIN este de 2 încercări reușite per card. 

Ține cont și de faptul că un deținător principal de card nu poate schimba codul PIN al unui deținător desemnat.

SMS

1.    Recepționarea codului de activare prin SMS
Pentru a seta codul PIN, ai nevoie de codul de activare, pe care îl poți solicita prin SMS. Dacă nu l-ai primit sau l-ai șters, îl poți solicita prin următoarele modalități:

  1. Prin transmiterea unui SMS la numărul scurt 6242 cu ultimele 4 cifre ale numărului cardului primit;
  2. Prin aplicația maibank:
  • la prima accesare - introdu numărul de telefon și ultimele 4 cifre ale cardului nou;
  • la accesările ulterioare - deschide aplicația și selectează cardul inactive

Activează cardul și setează codul PIN la orice bancomat maib sau POS din sucursală, utilizând codul primit prin SMS.

Bancomat

Cum setezi codul PIN la bancomatele maib?

  1. Introdu cardul în cel mai apropiat bancomat maib;
  2. Adaugă codul de activare primit prin SMS de la numărul scurt 6242;
  3. Setează și reconfirmă codul PIN dorit;
  4. Confirmă operațiunea.

*În cazul cardurilor oferite cu codul PIN în plic, doar introduci cardul în bancomat și efectuezi operațiunea dorită.

POS terminale


Cum setezi codul PIN la POS terminalele din sucursalele/agențiile maib?

  1. Introdu cardul primit în POS terminalul din sucursală;
  2. Adaugă codul PIN dorit și confirmă;
  3. Reintrodu codul PIN și confirmă;
  4.  Introdu codul de activare primit prin SMS/sau codul PIN din plic și confirmă.

Memorează codul PIN setat. În cazul în care ai uitat codul PIN, îl poţi oricând modifica din aplicația maibank.

Pentru mai multe detalii accesează Instrucțiune de utilizare a serviciilor „PIN by SMS si Assign PIN”

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok