Clienţii Moldova Agroindbank, care deţin carduri Visa, pot beneficia de un nou serviciu, lansat de sistemul internaţional de plăţi – ”Asistenţa 360°”. Acesta este un canal dedicat pentru procesarea promptă a cererilor primite şi îmbunătăţirea deservirii clienţilor. Tot prin intermediul acestui serviciu deţinătorii de carduri Visa vor fi informaţi rapid despre avantajele produselor şi disponibilitatea acestora.
Cine poate solicita „Asistenţă 360°”:
- Deţinătorii de carduri Visa, care pot adresa întrebări cu privire la avantajele produselor oferite de Visa sau pot lăsa un mesaj / reclamaţie / cerere.
- Managerii sucursalelor bancare care pot primi sfaturi utile cu privire la beneficiile Visa sau pot transmite apelul unui client.
- Furnizorii de servicii (Lounge Key, Aerohandling etc.), care pot solicita asistenţă, în caz de necesitate.
Obţine asistenţă pe una dintre cele 3 platforme disponibile:
- chatbot Visa;
- e-mail visa@call-center.link;
- linia fierbinte.
Pentru a depune o cerere:
- deschide chatbot Visa;
- dă click pe butonul „Asistenţa 360°”;
- apasă butonul „Scrie managerului”;
- expediază o scrisoare la e-mail-ul visa@call-center.link.
Utilizează cardurile Visa oriunde vrei să mergi şi oricând beneficiază de asistenţă 360°.