Asistenţă 360° de la Visa

Clienţii Moldova Agroindbank, care deţin carduri Visa, pot beneficia de un nou serviciu, lansat de sistemul internaţional de plăţi – ”Asistenţa 360°”. Acesta este un canal dedicat pentru procesarea promptă a cererilor primite şi îmbunătăţirea deservirii clienţilor. Tot prin intermediul acestui serviciu deţinătorii de carduri Visa vor fi informaţi rapid despre avantajele produselor şi disponibilitatea acestora.


Cine poate solicita „Asistenţă 360°”:

  1. Deţinătorii de carduri Visa, care pot adresa întrebări cu privire la avantajele produselor oferite de Visa sau pot lăsa un mesaj / reclamaţie / cerere.
  2. Managerii sucursalelor bancare care pot primi sfaturi utile cu privire la beneficiile Visa sau pot transmite apelul unui client.
  3. Furnizorii de servicii (Lounge Key, Aerohandling etc.), care pot solicita asistenţă, în caz de necesitate.

Obţine asistenţă pe una dintre cele 3 platforme disponibile:

Pentru a depune o cerere:

  1. deschide chatbot Visa;
  2. dă click pe butonul „Asistenţa 360°”;
  3. apasă butonul „Scrie managerului”;
  4. expediază o scrisoare la e-mail-ul visa@call-center.link.

Utilizează cardurile Visa oriunde vrei să mergi şi oricând beneficiază de asistenţă 360°.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok