Un nou brunch, o nouă întâlnire cu clienții Business Banking

La un brunch de afaceri au fost invitați recent clienții maib care reprezintă zona întreprinderilor mici și mijlocii / business banking pentru a discuta despre lucrurile care funcționează bine și excelent în relația cu banca lor și despre cele care ar putea fi îmbunătățite, pentru a crește calitatea relației de parteneriat client - bancă.  

Evenimentul a avut loc într-o atmosfera distinsă, într-un local din capitală, unde au participat clienții băncii din diferite sfere de activitate, cu o istorie de colaborare cu banca de la câteva luni până la două decenii.

Andrii Glevatskyi, Vicepreședinte maib, responsabil de Divizia Business Banking: 

„Devine o tradiție să organizăm periodic întâlniri cu clienții, pentru că anume ei sunt în centrul atenției noastre. Opinia clienților contează atât pentru a înțelege calitatea portofoliului de produse și servicii pe care le oferim, precum și dacă inovațiile la care lucrăm sunt tocmai cele care răspund necesităților curente de banking ale clienților noștri. De fiecare dată plecăm de la aceste întâlniri cu un plan de acțiuni și le suntem recunoscători clienților pentru că împreună avansăm bankingul la nivelul următor.”

Echipa maib prezentă la eveniment, formată din angajați ai departamentelor vânzări IMM și micro, produse, procese au prezentat modalitatea de lucru și deservire a clienților din domeniul de afaceri și au discutat cu clienții diverse subiecte, pentru unele întrebări oferind soluții și sfaturi pe loc, care pot contribui la îmbunătațirea rapidității și comodității de a face banking zi de zi. În cazul situațiilor mai complexe urmează a fi realizate optimizări.

Suntem mereu orientați către clienți — este valoarea transversală a maib, care definește cei 3 A: activitatea, atitudinea, ambiția.

Împreună la nivelul următor!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok