Vă rugăm să rețineți numărul de referință: „1314” - linia de asistență dedicată segmentului de întreprinderi mici și mijlocii la maib

Maib a introdus un serviciu specializat de asistență pentru clienții din segmentul de afaceri mic și mijlociu denumit „Customer Care”. Misiunea principală a acestui serviciu este de a aborda și soluționa prompt cerințele clienților, oferind consultanță specializată, cu posibilitatea contactării directe prin intermediul liniei telefonice 1314.

Practica și analiza liniei de asistență „Customer Care” indică faptul că solicitările avansate de către entitățile juridice presupun adesea o expertiză aprofundată. Aceasta necesită o pregătire temeinică din partea specialiștilor băncii, cu o cunoaștere detaliată a portofoliului de produse și servicii, pentru a răspunde eficient și prompt.

Pentru a aborda aceste nevoi specifice, am implementat linia de suport dedicată 1314, exclusiv pentru segmentul de întreprinderi mici și mijlocii.

Beneficii pentru afacerea dumneavoastră

În sinteză, implementarea liniei „1314” oferă avantaje multiple pentru afacerea dumneavoastră:

  • O mai mare eficiență în rezolvarea solicitărilor din primul apel, eliminând astfel necesitatea unor redirecționări multiple.
  • O creștere a calității răspunsurilor, oferind informații exhaustive și adaptate nevoilor dvs.
  • Un timp redus de așteptare pentru asistență.

În plus, chiar și clienții persoane fizice se bucură de un timp redus de așteptare, având în vedere că solicitările clienților persoane juridice sunt gestionate pe linia 1314.

Funcționalitatea serviciului 1314

La contactarea liniei 1314, veți fi asistat de un consultant din „primul nivel”, parte a serviciului „Customer Care”. Acesta este pregătit să abordeze și să răspundă la cele mai frecvente solicitări legate de relația afacerii dvs. cu banca.

Pentru întrebări complexe, sau ce țin de aspecte specializate cum ar fi operațiunile din internet banking sau comerțul electronic, asistența se va continua în cadrul echipei 1314, fiind redirecționat către specialiști de nivel înalt.

Dacă interesele dvs. sunt legate de ofertele de creditare, veți fi direcționat imediat către echipa specializată în produsele de credit, care vă va furniza detaliile necesare și vă va ghida în alegerea soluției optime.

Feedback-ul dvs. este valoros

Maib se străduie constant să ofere servicii la cele mai înalte standarde și apreciază feedback-ul dvs.

În contextul interacțiunilor cu linia 1314, veți fi invitat să alocați câteva momente pentru a evalua calitatea serviciului oferit.

Astfel, nu doar veți ajuta banca să-și îmbunătățească serviciile, ci veți contribui deasemenea la crearea unui ecosistem bancar mai eficient și orientat către client.

Până la urmă, segmentul de afaceri și instituția bancară formează un tandem esențial în economie.

Pentru orice solicitări sau întrebări legate de afacerea dvs., nu ezitați să sunați la 1314.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok