Maib organizează un concurs de oferte privind achiziţia uniformelor pentru angajaţii Serviciului Încasare şi Transportare Valori.
Cerinţele de eligibilitate:
1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani;
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă lista beneficiari de servicii similare din ultimii 2 ani;
3. Scrisori de recomandare;
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate (conformitate);
5. Declaraţii privind eligibilitate (se anexează);
6. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companie (se anexează);
7. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2019
sau 2020, pentru care an au informaţiile auditate;
8. Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
9. Licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
10. Extrasul valabil din Registrul de stat al persoanelor juridice.
Companiile interesate îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor expedia în adresa Serviciului Achiziţii scrisoarea de intenţie de participare, conform formularului prezentat de bancă.
Data limită de expediere a scrisorii de intenţie de participare: 23.11.2021, inclusiv, orele 12:00.
Avizul nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia. Banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.
Contacte: achizitii@maib.md / 022 303 598/ 068 600 576