Aviz privind organizarea achiziţiei uniformelor pentru angajaţii Serviciului Încasare şi Transportare Valori


Maib organizează un concurs de oferte privind achiziţia uniformelor pentru angajaţii Serviciului Încasare şi Transportare Valori.

Cerinţele de eligibilitate:

1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani;
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă lista beneficiari de servicii similare din ultimii 2 ani;
3. Scrisori de recomandare;
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate (conformitate);
5. Declaraţii privind eligibilitate (se anexează);
6. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companie (se anexează);
7. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2019 
    sau 2020, pentru care an au informaţiile auditate;
8. Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
9. Licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
10. Extrasul valabil din Registrul de stat al persoanelor juridice.


Companiile interesate îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor expedia în adresa Serviciului Achiziţii scrisoarea de intenţie de participare, conform formularului prezentat de bancă.

Data limită de expediere a scrisorii de intenţie de participare: 23.11.2021, inclusiv, orele 12:00.

Avizul nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia. Banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Contacte: achizitii@maib.md / 022 303 598/ 068 600 576

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok