Fără rând de așteptare și mult mai modernă. Maib a lansat prima sucursală conform noii identități vizuale

Pe 18 octombrie, maib a lansat la Buiucani prima sucursală a băncii care a beneficiat de reînnoirea identității vizuale și operaționale. Acum, clienții maib dispun de experiențe unice – procese bancare mai rapide și interacțiune mai comodă în toate trei zone speciale ale băncii: autoservire, tranzacții și consultanță.

Datorită noului concept de interacțiune cu clienții, persoanele nu vor sta în rând să aștepte, ci vor fi întâmpinate la intrare de consultanți care îi vor ghida către serviciile bancare de care au nevoie.

Odată ce intrați în noua sucursala maib, veți sesiza în primul rând atmosfera confortabilă din cadrul băncii care se datorează muzicii plăcute de pe fundal și a aromei de in care vă amintește de casă. În al doilea rând, amabilitatea angajaților băncii vă va predispune să vă simțiți într-adevăr bine în timp ce beneficiați de consultanță. Iar prin intermediul aparatelor digitale de la intrare, aflate în zona de autoservire, veți putea achita rapid facturile, creditele sau să depuneți numerar în contul dumneavoastră.
La câțiva pași, în zona tranzacțională, putem beneficia de comunicare directă cu reprezentanții băncii. Circa 95 % din servicii vor putea fi efectuate la cele șapte ghișee destinate unei deserviri rapide. Printre alte beneficii ale acestei zone putem evidenția simplificarea fluxului operațiunilor, dar și comunicarea proactivă dintre client-bancă.
Pe această cale, președintele maib, Giorgi Shagidze, a menționat: „Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri”.

În timp ce ne îndreptăm spre a treia zonă – cea consultativă – nu putem să nu evidențiem decorul laconic, modern și colorat din interiorul băncii, dar și emoțiile pozitive pe care le primim prin intermediul fețelor zâmbitoare și calde care ne privesc de la fiecare ghișeu.

„Angajații băncii și nu numai au participat la o ședință foto, iar acum sunt un element al noii identități vizuale a maib. Vrem să transmitem emoții oamenilor prin intermediul acestor portrete și cred că ne-a reușit”, a menționat Iulia Bogușevschi, șefă de comunicare corporativă în cadrul maib.

Așa ne-am apropiat și de zona consultativă. Aici se discută despre planurile mai complexe sau dezvoltarea afacerilor clienților. Totodată, zona este una semi-privată unde pot fi luate decizii mai complexe privind creditele ipotecare sau cele de afaceri.

Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib a reiterat că datorită acestei noi strategii banca va avea multe rezultate pozitive: „Reducerea semnificativă a timpului de așteptare, diversificarea funcțională a operațiunilor și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut. Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm”.

Noul model operațional al maib – mai eficient, mai comod și mai sigur – care este centrat pe client, se implementează deja în întreaga rețea bancară.

Dacă doriți să beneficiați de servicii bancare calitative și să înțelegeți cum vor funcționa în curând toate sucursalele maib, atunci sunteți așteptat(ă) pe strada Ion Creangă, 78.

Sursa: diez.md

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok