Achiziţia materialelor consumabile

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia materialelor consumabile, pieselor şi accesoriilor pentru echipamente tehnice de calcul, bancare şi birou pentru necesităţile BC «Moldova – Agroindbank» S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru anii 2010, 2011, 2012 (preferabil auditate);
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate/conformitate.
5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
5.1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
5.2. copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
5.3. licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
5.4. extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrarii de Stat a Ministerului Justitiei al Republicii Moldova.
6. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Dorin Plugaru, e-mail: dorin.plugaru@maib.md; tel 022 43-82-49; 069 850 066
  • Petru Dubrovin, e-mail:petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 44-40-78, 068 640 680;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 16 august 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok