Istorii de succes: Cum îşi păstrează poziţia ”Devian Plus”

În plină criză, cauzată de pandemie, ”Devian Plus” s-a lansat pe piaţa retail a produselor pentru copii. Proiectul a deschis un frumos magazin de încălţăminte „Papuki” pentru copii şi adolescenţi. Magazinul a fost deschis în Baby Hall Mall şi a rezistat lockdown-ului.

Potrivit Anei Bogdan, proprietarului ”Devian Plus”, compania a ocupat nişa încălţămintei ortopedice de înaltă calitate, care este practic nevalorificată.


„Piaţa încălţămintei din Moldova este plină de produse de calitate mai scăzută, pentru care nimeni nu poartă responsabilitate. Există foarte puţine branduri bune în Chişinău, precum Geox, Primigi, Chicco, aşa că am intrat în acest segment. Am mizat pe renumiţi producători străini, care cooperează cu Asociaţia Europeană de Pediatrie: Kickers din Franţa, Froddo din Croaţia, Pablosky din Spania etc. De exemplu, Pablosky este considerat un brand exemplar pentru întreaga industrie a încălţămintei pentru copii. Oferim consultaţii cumpărătorilor, în special tinerilor părinţi, care nu au experienţă şi cunoştinţe despre încălţăminte şi nu ştiu de ce este atât de importantă pentru un organism în creştere. Adică, magazinul nostru nu numai că vinde, ci promovează ideea unei perechi de încălţăminte bine aleasă." 

”Devian Plus” lucrează direct cu producătorii, având drepturi exclusive de a livra în ţară producţia lor. Aceasta este o mare responsabilitate, ţinând cont de lansarea şi extinderea brandurilor pe piaţa moldovenească.

„În afacerea noastră, fluxul de bani este un proces constant”, afirmă doamna Bogdan. „Prin urmare, am fost interesaţi de cardul business de la Moldova Agroindbank. În practică, acest card s-a dovedit a fi o modalitate rapidă de a suplini un cont bancar fără rând şi birocraţie. Totul este extrem de simplu: depui bani la orice bancomat MAIB sau prin Internet Banking şi în câteva minute efectuezi plata. În acelaşi timp, acest serviciu este disponibil non-stop, ai oricând acces la conturi, indiferent de oră şi oriunde te-ai afla. Pentru cei din domeniul comerţului cu amănuntul, acest lucru este extrem de important, deoarece partenerii noştri comerciali trăiesc în diferite fusuri orare. Suntem foarte mulţumiţi că Moldova Agroindbank a oferit companiei o astfel de oportunitate."

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok