Istorii de succes: Calculul ”rece” al ”Autehton Grup”

Compania de inginerie „Autehton Grup” activează pe piaţa echipamentelor frigorifice industriale de aproximativ 8 ani. Este specializată în prestarea unui complex de servicii privind proiectarea şi instalarea sistemelor frigorifice în domeniul agroindustrial şi de prelucrare, precum şi în domeniul logisticii şi HoReCa.

În sectorul echipamentelor frigorifice, compania este cunoscută în calitate de contractor independent. Respectă raportul „preţ-calitate” nu numai în momentul investiţiei clientului, ci şi pe întreaga perioadă de funcţionare a infrastructurii frigorifice. De aceea, ”Autehton Grup” deserveşte clienţii fără a promova un anumit brand sau producător.

Proiectele sunt mari şi voluminoase. Compania încheie până la 20 de contracte pe an pentru instalarea echipamentelor frigorifice în direcţii diferite: congelare, răcire, depozitare, inclusiv cele ”la cheie”. Are un număr impunător de clienţi, precum ”Salamer Com”, ”Eurofarmaco”, ”Premiertrans”, ”Nisvinex”, ”Agroconst-Prim”, ”Burlacu Fruct”. Cifra de afaceri este, de asemenea, impresionantă. În anul 2019, perioada anterioară crizei, veniturile din vânzări s-au ridicat la 33 de milioane de lei.

„Trei ani în urmă, în timpul călătoriei de afaceri am văzut la colegii din străinătate un card business”, a povestit proprietarul companiei, Sergiu Caldari. ”Revenind acasă, m-am interesat şi am aflat că un serviciu similar este oferit de Moldova Agroindbank. Fără ezitare, am perfectat câteva cărţi business şi am reuşit să reducem semnificativ pierderile la efectuarea plăţilor. Anterior, acest proces operaţional era lung şi plictisitor: trebuia să luăm un ordin de plată, să îl achităm, să îl transmitem furnizorului şi doar după aceea primeam marfa. Cu un card business aşa ceva nu mai e necesar. Acum, marfa poate fi achitată în câteva minute şi îndată este iniţiat procesul de livrare."

Antreprenorul a menţionat că un card business este, de asemenea, un instrument bun pentru controlul cheltuielilor angajaţilor, inclusiv în călătoriile de afaceri. Suplinirea unui cont de card se efectuează numai prin transfer, iar extrasul de cont permite verificarea cheltuielilor şi simplifică raportarea.

„Acest card are overdraft, ceea ce este important, atunci când este o insuficienţă de mijloace financiare proprii. Deşi compania noastră nu se limitează la acest lucru: în MAIB avem proiecte de leasing şi salariale, precum şi credite. Demult avem încredere în partenerul nostru financiar, cu sprijinul căruia economisim nu doar bani, ci şi timp pentru deservirea lor”.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok