De mână cu un fotbalist de talie mondială. O fetiță din Moldova va păși pe terenul din Wembley în finala Ligii Campionilor UEFA

Alisa Litvinova, o fetiță de opt ani din Republica Moldova, va însoți un fotbalist de talie mondială pe terenul de joc în finala Ligii Campionilor UEFA. Fetița, care e deținătoarea unui card maib junior, va trăi emoții memorabile la Londra, după ce a câștigat în campania promoțională organizată de maib și Mastercard.

Alisa a aflat că este câștigătoare în cadrul unui mini flashmob organizat în fața sediului central al băncii. Aici, a fost improvizat un mini teren de fotbal, cu gazon și o mini-poartă. Clienții băncii care treceau prin apropiere erau invitați să tragă spre poartă. Chiar și cei care nu reușeau din prima primeau câte un mic cadou din partea maib.

Fetița, care încă nu știa că este câștigătoarea concursului, a venit la festivitate împreună cu părinții. Ei au convins-o pe Alisa să participe la provocare și să lovească mingea în poartă. Cei prezenți încurajau fetița timidă să lovească mingea spre poartă. După ce a reușit, sub aplauzele celor prezenți, prezentatorul i-a înmânat un mic suvenir cu emblema băncii. „Iată un mic cadou pentru tine, dar acum închide ochii. Ai putea să ai și o altă surpriză”, a spus el.

Când a deschis ochii, fetița l-a văzut pe Cristian Grosu, câștigătorul din anul trecut al aceleiași campanii, care ținea în mână un panou pe care era imprimat chipul ei și premiul. În fața ei se mai aflau Giorgi Shagidze, președintele maib, Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib și country managerul Mastercard în Moldova, Irina Untila.

Alisa cu greu își stăpânea emoțiile, ținându-și strâns tatăl de mână. Tatăl ei, Alexandr Litvinov, a spus că plecarea la Londra va fi un eveniment impresionant în viața Alisei. „Cred că după întoarcerea noastră, vor fi și mai multe emoții, cuvinte și Alisa va putea spune ce a văzut acolo”, a spus el. Tatăl a mai spus că deși fata nu practică fotbalul, acesteia îi plac  sporturile active. „Încă nu știm ce echipă vom susține în finală, pentru că a noastră nu s-a calificat, dar cu siguranță va fi un spectacol uimitor”, a adăugat el.

Anul acesta, meciul final va avea loc pe stadionul Wembley din Londra. Trei dintre clienții băncii vor fi în public, iar mica Alisa Litvinova va putea ieși chiar pe teren alături de un mare jucător. „Aceasta este o continuare a strategiei noastre de anul trecut. Dorim să mulțumim Mastercard, partenerului nostru, care ne-a oferit oportunitatea de a organiza o competiție atât de înaltă. Și, desigur, am dori să mulțumim clienților noștri care continuă să folosească serviciile maib”, a spus Giorgi Shagidze.

Ediția concursului din acest an a înregistrat un număr record de participanți. „Ne așteptam să fie aproximativ 9 mii, dar anul acesta s-au înscris și au participat activ la concurs aproape 13 mii de persoane, urmărindu-l pe toate platformele noastre”, a spus prim-vicepreședinta maib, Aliona Stratan.

Portofoliul băncii include peste 17 mii de copii deținători de card, dintre care 80% sunt cei care tranzacționează practic în fiecare lună. „Copiii optează pentru cardurile junior, știind că au banii în siguranță, iar pe card își văd numele său. Noi la maib am creat o aplicație pentru copii, cu un design special, care îi ajută să urmărească oricând câți bani au, câți bani le-au transferat părinții și cât cashback au acumulat. Deci, copiii chiar se distrează cu cardurile lor junior din plin”, a povestit ea.

Irina Untila, country manager Mastercard în Moldova, a menționat că și echipa sa se bucură că în urma parteneriatului cu maib, pentru al doilea an consecutiv, un copil din Moldova va avea ocazia unică de a însoți pe teren un star mondial al fotbalului. „Credem sincer că acest moment neprețuit va rămâne pentru totdeauna în inima Alisei, care a câștigat oportunitatea nu numai de a urmărievenimentul de pe stadionul Wembley, dar și de a păși pe terenul Wembley alături de un fotbalist de renume. și o va inspira pentru realizări viitoare”, a menționat Irina Untila.

Totodată, ea a subliniat că practica arată că, de fapt, copiii sunt mai cashless, în comparație cu maturii. Ei achită pentru cărți în librării, ei achită pentru ceai și cafea, pentru mâncare. „Eu am impresia că copiii vor fi un exemplu pentru părinții lor, pentru că folosesc mai des cardurile. De obicei, Apple Pay, Google Pay, absolut toate aceste portmonee sunt foarte ușor însușite de către copii. Drept urmare, noi avem de câștigat ca societate, pentru că avem o generație tânără, foarte smart, care înțelege ce este tehnologia modernă și nu numai că înțelege, dar și o însușește rapid și o utilizează zi de zi”, a mai spus Irina Untila.


Campania promoțională organizată de Mastercard și maib s-a desfășurat în perioada 19 februarie – 19 aprilie. Pentru a participa, copiii trebuiau să facă două achiziții cu un card maib junior în valoare de 100 de lei.

În aceeași zi, când Alisa și-a primit premiul, au fost premiați și ceilalți doi câștigători ai promoției UEFA Champions League 2024 printre adulți. Elena Scutaru și Serghei Ciurcă de asemenea vor călători la Londra,i unde vor urmări finala Ligii Campionilor din tribunele stadionului Wembley.

Sursa: www.moldova.org

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok