setează codul PIN pentru noul tău card business
Cum setezi codul PIN și activezi cardul?
Setarea codului PIN poate fi făcută la orice bancomat maib, POS terminal din sucursală sau direct in aplicatia maibank.
Cum puteți să configurați sau sa modificati codul PIN online pentru cardul dvs. business, prin intermediul maibank?
- Accesați aplicația maibank;
- Alegeți cardul business pentru care doriți să configurați PIN-ul;
- Selectați opțiunea „Setare cod PIN” din meniul cardului;
- Introduceți un cod PIN format din patru cifre, pe care îl preferați;
- Repetați noul cod PIN pentru confirmare;
- Finalizați procesul prin metodele standard de autorizare.
Cardul cu suport fizic va fi activ, după setarea codului PIN în maibank.
În cazul în care ați uitat/pierdut PIN-ul setat, modificați PIN codul în maibank, fără a fi necesară reemiterea cardului. Pentru aceasta, selectați opțiunea „Modifică cod PIN” din opțiunile cardului, si urmați pașii similari celor de la setare.
Utilizarea cardului pentru efectuarea plăților, cu introducerea fizică a cardului în POS terminal, va fi posibilă doar după efectuarea unei tranzacții reușite cu contact la orice ATM maib (introducerea fizică în bancomat) și confirmarea cu codul PIN nou setat în maibank (ex. Verificare sold, retragere numerar).
Activarea cardului prin bancomat si POS terminal:
Pentru a seta codul PIN ai nevoie de codul de activare, pe care îl vei recepționa automat prin SMS de la numărul scurt 6242, în a 3-a zi de la emiterea cardului.
PIN-ul se setează și cardul se activează la bancomatele maib sau POS terminalele din sucursalele/agențiile maib.
Pentru setarea PIN-ului la bancomatele maib, efectuați următoarele:
- Introduceți cardul în bancomat și selectați limba de comunicare;
- Introduceți și confirmați Codul de activare recepționat prin SMS, de la numărul scurt 6242;
- Setați PIN-ul și confirmați repetat PIN-ul introdus;
După setarea PIN-ului cardul se activează automat.
Pentru setarea PIN-ului la POS terminalele din sucursalele/agențiile maib, urmați instrucțiunile angajatului băncii:
- introduceți PIN cod dorit și confirmați;
- reintroduceți PIN cod dorit și confirmați;
- introduceți codul de activare primit prin SMS și confirmați.
După setarea PIN-ului cardul se activează automat
În cazul în care ați pierdut sau nu ați recepționat SMS-ul cu Codul de activare de la numărul scurt 6242, puteți solicita Codul de activare, utilizând una din 3 modalități:
- Transmiteți un SMS de pe numărul de telefon la numărul scurt 6242, cu indicarea ultimelor 4 cifre ale cardului. SMS-ul nu trebuie să conțină spații libere și alte caractere decât ultimele 4 cifre ale Cardului sau
- Selectați funcționalul „Codul de activare” în aplicația maibank și indicați numărul de telefon* și ultimele 4 cifre ale cardului deținut. Este cazul pentru clienții noii - deținători de carduri ai Băncii sau
- Selectați cardul inactiv din lista de carduri în aplicația maibank. Este cazul pentru clienții existenți - deținători de carduri.
Modificarea numărului de telefon la care se expediază SMS-ul cu Codul de activare se efectuează doar la Sucursalele Băncii în baza cererii depuse de Dvs.
Recepționarea codului de activare și Solicitarea codului de activare se efectuează utilizând numărul de telefon indicat în profilul deținătorului desemnat pe numele căruia este emis Cardul în sistemul Băncii.