smartPOS
Maib SmartPOS transformă telefoanele și tabletele cu sistem de operare Android, versiunea 10.0+, și funcția NFC în terminale de plată contactless. Poți primi plăți de la clienți fără echipamente suplimentare sau consumabile. Ai posibilitatea să vinzi mai ușor, iar clienții tăi vor achita în condiții de maximă flexibilitate și siguranță utilizând cardurile și .
Cine și unde poate beneficia de acest serviciu?
Orice afacere înregistrată cu statut juridic, poate utiliza SmartPOS în locul terminalului clasic, dar în special această soluție este potrivită pentru:
Persoane fizice cu activitate de întreprinzător (G.Ț., Î.I.);
Freelanceri, make-up artiști, instalatori și meșteri la domiciliu;
Comerț stradal, piețe, târguri, puncte de comerț ambulant;
Afaceri cu activitate de curierat;
Notari, avocați, agenți de asigurare;
Festivaluri, evenimente publice, culturale și sportive.
Cum te conectezi?
Completează chestionarul de aici
Pregătește actele necesare:
- Extrasul din Registrul de stat;
- Copia buletinului de identitate al administratorului companiei;
- Copia buletinului de identitate al beneficiarului efectiv.
Vizitează orice sucursală maib cu actele menționate și chestionarul completat.
Contactează-ne pentru întrebări comerciale: 067198320; întrebări tehnice: 022 303 555 sau scrie-ne un mesaj la pos@maib.md.
Cum funcționează?
Completează chestionarul de aici
Pregătește actele necesare:
- Extrasul din Registrul de stat;
- Copia buletinului de identitate al administratorului companiei;
- Copia buletinului de identitate al beneficiarului efectiv.
Vizitează orice sucursală maib cu actele menționate și chestionarul completat.
Contactează-ne pentru întrebări comerciale: 067198320; întrebări tehnice: 022 303 555 sau scrie-ne un mesaj la pos@maib.md.
cerințe
Orice afacere înregistrată cu statut juridic, inclusiv persoane fizice cu activitate de întreprinzător (G.Ț., Î.I.), poate utiliza SmartPOS în locul terminalului clasic.
tarife
Denumire |
Condiții |
|
Pentru cardurile Visa/Mastercard emise de maib |
1,5% |
|
Pentru cardurile Visa/Mastercard emise de alte bănci din R. Moldova |
2,0% |
|
Pentru cardurile Visa/Mastercard emise de bănci peste hotarele R. Moldova |
2,5% |
|
Conectare SmartPOS |
Gratuit |
|
Plata lunară |
Gratuit* |
|
Transferul banilor în cont |
A 2-a zi, dacă ai cont la maib |
|
*0 lei - până la 1 decembrie 2022, indiferent de volumul de operațiuni.
|
|
documente necesare
- Extrasul din Registrul de stat;
- Copia buletinului de identitate al administratorului companiei;
- Copia buletinului de identitate al beneficiarului efectiv.
întrebări frecvente
- Sistem de operare: minim Android 10.0;
- Disponibilitatea funcției NFC (Near field communication);
- Număr GSM a oricărui operator național (Orange, Moldcell, Unite);
- Acces la Internet.
Aplicația tapXphone se descarcă din magazinul de aplicații Google Play de pe dispozitivul tău.
- Asigură-te că utilizezi numărul de telefon și adresa de e-mail, indicate în Cererea completată la această aplicație;
- Închide toate ferestrele aplicațiilor deschise în smatphone.
- După descărcarea aplicației, vei urma pașii indicați în instrucțiune și vei primi pe smartphone SMS cu codul de inițializare și autorizare. După înrolarea cu succes a smartphone-ului, poți accepta plăți cu cardul de plată;
- Concomitent, pe adresa de e-mail vei primi login-ul și parola de la interfața maib creată special pentru compania ta. Din acest moment vei avea rolul de ”casier principal” și vei putea gestiona eficient activitatea companiei (crearea profilelor casierilor, vizualizarea tranzacțiilor etc.).
Numărul de smartphone-uri înrolate este egal cu numărul de licențe, solicitate inițial de la maib. Acest număr poate fi oricând modificat, la necesitate.
*Notă: Pe un smartphone se pot loga mai mulți casieri sau se pot primi mai multe plăţi simultan. Pentru a activa această opțiune, ”casierul principal” urmează să efectueze anumite configurări, conform instrucțiunii.
Cu ajutorul aplicației poți primi plăți cu cardul (VISA, Mastercard), anula operațiunile, vizualiza lista operațiunilor din ziua curentă.
- Asigură-te că în telefon este activată funcția NFC;
- Atinge cu cardul partea verso a smartphone-ului (zona NFC a smartphone-ului) și menține-l (maxim 5 sec.) până nu se vor activa cele 4 beculețe pe display.
* La necesitate îndepărtează cardul și apropie-l din nou.
După finalizarea operațiunii, va apărea imaginea unei ”bife de succes” și vei avea posibilitatea de a vizualiza chitanța pe ecran, să scanezi codul QR, să expediezi SMS la numărul de telefon al clientului sau adresa poștală a acestuia.
Din aplicație ai posibilitatea să anulezi tranzacția până la finalizarea zilei operaționale.
Pentru a anula o tranzacție, efectuată în altă zi, e necesar să expediezi o scrisoare în acest sens către maib.
Maib va transfera mijloacele bănești în următoarea zi lucrătoare după închiderea zilei operaționale/Jurnal POS/batch (raportul Z).
După semnarea contractului vei fi înrolat în cel mult următoarea zi lucrătoare și, respectiv – vei putea primi plăți cu cardul.
Dispozitivul defect sau pierdut poate fi blocat din cabinetul personal (cabinetul comerciantului). Ulterior, vei putea ușor și simplu înrola noul smatphone.