aplicația mobilă - maib business
despre
maib business este aplicaţia mobilă, care asigură accesul în timp real la conturile atât curente cât și de card ale companiei, în condiţii de mobilitate deplină şi siguranţă. |
---|
aveți legătură permanentă cu banca, 24/7, direct de pe smartphone |
semnați documentele de plată MDL de oriunde |
vizualizați situaţia conturilor şi a tranzacţiilor efectuate prin intermediul infograficelor |
un singur utilizator pentru accesul la toate companiile gestionate |
deschideți cont curent direct din aplicația mobilă |
descărcați extrasul pentru perioada de până la 1 an absolut gratuit cu semnătura electronică a băncii |
Cum să accesați serviciul?
* Deveniți utilizator al sistemului nou de internet banking - maib business
* Descărcați absolut gratuit aplicaţia maib business pe smartphone-ul dvs. din magazinul de aplicaţii (App Store sau Google Play)
* Vă autentificați în aplicație, introducând numele de utilizator primit la înregistrare și parola de unică folosință (pentru prima logare) sau parola deja setată de dvs.
cerințe
Pentru a utiliza aplicația mobilă - maib business, este necesar:
* Să fiți client maib
* Să vă asigurați că aveți acces la noul internet banking, prin completarea formularului sau apelând la 1314
* Să indicați nr. tel/IDNP și e-mail
* Să aveți un dispozitiv mobil cu acces la internet (telefon mobil de tip smartphone/ tabletă) cu sistem de operare iOS sau Android, cu versiunea iOS 16.4 sau mai recentă (pentru sistemul de operare iOS) sau versiunea Android 8.0 sau mai recentă (pentru sistemul de operare Android).
Dacă nu sunteți abonat/ă la sistemul nou de internet banking, vă invităm să completați un formular de solicitare a accesului. În acest fel, veți beneficia de multitudinea de avantaje, oferite de noul internet banking. |
---|
tarife
Serviciul este absolut gratuit pentru clienții maib.
funcționalități
cu noul internet banking - maib business aveți posibilitatea de a realiza:
Crearea și semnarea plăților ordinare în lei moldovenești (MDL) |
Crearea și semnarea plăților bugetare către Trezorerie |
Crearea și semnarea transferului între conturi proprii |
Crearea și semnarea transferului între conturi proprii în valută străină (FOREX) |
Lista și soldurile la zi pentru conturile curente |
Descărcarea extrasului de cont în format PDF |
Crearea, semnarea și gestionarea plăților programate |
Ratele de schimb și calculatorul valutar |
Accesul la toate companiile la care este setat ca și utilizator |
Descărcarea rechizitelor bancare în format PDF cu semnătura electronică din partea băncii |
Vizualizarea listei și localizarea sucursalelor, agențiilor, ATM-urilor maib |
Vizualizarea log-urilor de activitate de pe compania dvs. |
Semnătura într-un singur pas |
Afișarea listei de carduri business |
Suplinirea/ retragerea de pe card business |
Semnarea plăților valutare |
Semnarea plăților salariale |
Semnarea delegațiilor de numerar |
evoluția
Suplinirea/ retragerea de pe card business
Semnarea plăților valutare
Semnarea plăților salariale
Semnarea delegațiilor de numerar
- Crearea și semnarea (cu semnătura mobilă) a:
- plăților ordinare în lei moldovenești (MDL)
- plăților bugetare către Trezorerie
- transferului între conturi proprii
- transferului între conturi proprii în valută străină (FOREX)
- Lista și soldurile la zi pentru conturile curente
- Descărcarea extrasului de cont în format PDF
- Crearea, semnarea (cu semnătura mobilă) și gestionarea plăților programate
- Ratele de schimb și calculatorul valutar
- Accesul la toate companiile la care este setat ca și utilizator
- Descărcarea rechizitelor bancare în format PDF cu semnătura electronică din partea băncii
- Vizualizarea listei și localizarea sucursalelor, agențiilor, ATM-urilor maib
- Vizualizarea log-urilor de activitate de pe compania dvs.
- Semnătura într-un singur pas (utilizatorii care dețin ambele semnături. (I, II) vor aplica un singur click pentru a aplica ambele semnături)
- Afișarea listei de carduri business.
- Crearea și semnarea (cu semnătura mobilă) a:
- plăților ordinare în lei moldovenești (MDL)
- plăților bugetare către Trezorerie
- transferului între conturi proprii
- transferului între conturi proprii în valută străină (FOREX)
- Lista și soldurile la zi pentru conturile curente
- Descărcarea extrasului de cont în format PDF
- Crearea, semnarea (cu semnătura mobilă) și gestionarea plăților programate
- Ratele de schimb și calculatorul valutar
- Accesul la toate companiile la care este setat ca și utilizator
- Descărcarea rechizitelor bancare în format PDF cu semnătura electronică din partea băncii
- Vizualizarea listei și localizarea sucursalelor, agențiilor, ATM-urilor maib
- Vizualizarea log-urilor de activitate de pe compania dvs.
- Semnătura într-un singur pas (utilizatorii care dețin ambele semnături. (I, II) vor aplica un singur click pentru a aplica ambele semnături)
- Afișarea listei de carduri business.
întrebări frecvente
În cazul în care nu aveți acces la noua soluție de internet banking, vă invităm să completați formularul sau să ne contactați la 1314.
Pentru resetarea parolei, inclusiv dacă ați blocat contul după cinci încercări de autentificare nereușite, aveți posibilitatea de a folosi opțiunea „Am uitat parola”, disponibilă în pagina de autentificare.
În urma acțiunii de resetare a parolei, veți primi automat o nouă parolă prin sms, la telefon. Parola va trebui schimbată cu o parolă personală.
Parola trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiții:
- să conțină 8 sau mai multe caractere alfanumerice;
- să conțină caractere care respectă cel puțin trei dintre următoarele criterii: litere mici, litere mari, cifre și caractere speciale (ex.: !”%&()+,-./:;<=>?@_~);
- să nu fie intuitivă (de ex: "aaaabbbb", "01234567")
În cazul aplicației mobile, opțiunea disponibilă de a autoriza operațiunile este semnătura mobilă.
În cazul în care nu aveți una, vă recomandăm să apelați la operatorii de telefonie mobilă: Orange sau Moldcell.
Pentru a descărca extrasul de cont în format PDF direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
1. Accesați contul curent
2. Selectați opțiunea „mai multe”
3. Dați click pe „Generare extras”
4. Selectați formatul necesar și dați click pe butonul „Generare”.
Pentru a deschide un cont curent direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
1. Alegeți compania pentru care doriți să deschideți un cont curent nou
2. Accesați lista conturilor curente
3. Dați click pe iconița „+” din dreapta jos, pentru a deschide un cont nou
4. Completați informațiile necesare în câțiva pași simpli și rapizi
5. Finalizați procesul de deschidere, iar contul dumneavoastră va fi activ și gata de utilizare în doar câteva minute.
Pentru a descărca rechizitele bancare direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
1. Selectați contul dorit
2. Dați click pe butonul „Detalii cont”
3. Ulterior dați click pe butonul „Export”
4. Selectați opțiunele dorite și butonul „Generare”.
Pentru a modifica limba de afișare în aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
1. Accesați „Setări”
2. Selectați opțiunea „Limba”
3. Introduceți parola actuală și setați opțiunea dorită.
Pentru a modifica parola direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
1. Accesați „Setări”
2. Selectați opțiunea „Schimbare parolă”
3. Introduceți parola actuală și setați una nouă, conform cerintelor.
Pentru a vă loga pentru prima dată în versiunea iOS a aplicației mobile, este necesar să urmați pașii:
- Pasul 1: Descărcați aplicația din App Store
- Pasul 2: Completați cu numele de utilizator expediat la adresa de e-mail (care este format din prenume + ultimele 6 cifre din IDNP) și parola de unică folosință pe care ați primit-o prin SMS.
- Pasul 3: Creați o parolă nouă, care să conțină minim 8 caractere, printre care să se numere litere majuscule, minuscule, cifre și semne de punctuație
- Pasul 4: Conectați-vă la contul Dvs. completând cu numele de utilizator și parola nouă
- Pasul 5: La numărul Dvs. de telefon veți recepționa un cod de conectare, format din 6 cifre. Completați și accesați îndată pagina principală a contului Dvs.
Pentru a vă loga pentru prima dată în versiunea Android a aplicației mobile, este necesar să urmați pașii:
- Pasul 1: Descărcați aplicația din Google Play
- Pasul 2: Completați cu numele de utilizator expediat la adresa de e-mail (care este format din prenume + ultimele 6 cifre din IDNP) și parola de unică folosință pe care ați primit-o prin SMS
- Pasul 3: Creați o parolă nouă, care să conțină minim 8 caractere, printre care să se numere litere majuscule, minuscule, cifre și semne de punctuație
- Pasul 4: Conectați-vă la contul Dvs. completând cu numele de utilizator și parola nouă
- Pasul 5: La numărul Dvs. de telefon veți recepționa un cod de conectare, format din 6 cifre - completați și accesați îndată pagina principală a contului Dvs.
- Pasul 6: Pentru a vă conecta cu date biometrice, cum ar fi FaceID sau amprenta, este necesar să verificați dacă acestea sunt activate din setările telefonului, după care, accesați informațiile despre aplicația (maib business) și ștergeți datele
- Pasul 7: Acum, la conectare, se va deschide o fereastră prin intermediul căreia veți confirma utilizarea biometriei
***La următoarea logare utilizați datele biometrice activate (FaceID sau amprenta).
Pentru a realiza o plată în MDL direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
- Pasul 1: Selectați compania
- Pasul 2: Dați click pe „Plată în MDL”
- Pasul 3: În pagina afișată completați cu atenție suma, selectați „Contul Plătitor”, datele „Beneficiarului” și „Detaliile plății”
- Pasul 4: Dați click pe „Semnează”
- Pasul 5: Alegeți opțiunea „Semnătură mobilă” sau „Transmite spre semnare”
- Pasul 6: Dacă ați ales opțiunea „Semnătură mobilă”, va fi necesar să autorizați plata prin intermediul semnăturii mobile de la operatorul telefonic (Orange sau Moldcell).
Pentru a vedea motivul refuzului unei plăți direct din aplicația mobilă, este necesar să urmați pașii:
- Pasul 1: Selectați compania
- Pasul 2: La „Ultimele plăți” dați click pe „Vezi tot”
- Pasul 3: În cazul în care este necesar, aveți posibilitatea să selectați intervalul de timp care vă interesează, implicit fiind setată ziua curentă
- Pasul 4: Dați click pe „Refuzate”
- Pasul 5: Selectați plata care vă interesază și vedeți motivul refuzului indicat într-un chenar roșu (jos).
Atenție! Pentru a urmări tutorialele video în calitate optimă, vă recomandăm să vă asigurați că viteza la internet este una bună, iar dacă calitatea videoclipului este una slabă, dați click pe rotița „Setări” din bara de control a player-ului video din YouTube și selectați o rezoluție mai mare, de preferință 1080p.
devino utilizator activ maib business
completează câmpurile de mai jos și noi vom reveni cu detalii