Primul maibank meetup: vocea clientului și experiența bancară de digital banking avansate la nivelul următor

Digitalizarea serviciilor bancare, crearea de experiențe simple și ușoare, intuitive și comode în aplicația mobilă maibank sunt doar câteva dintre obiectivele maib orientate pentru a fi la un click distanță de clienți, oriunde și oricând s-ar afla.

Pentru a crea experiențe bancare și mai valoroase, maib a desfășurat maibank meetup, eveniment dedicat aplicației de mobile banking, ascultând vocea clienților și discutând despre aspectele care contează pentru clienți, dar și ridicând cortina pentru a relata despre motivele pentru care anumite lucruri au fost dezvoltate într-un anume fel.

Evenimentul a reunit clienți interesați de funcționarea și evoluția maibank, înregistrați la meetup și participanți în limita locurilor disponibile. Fiecare a putut oferi feedback privind propria experiență de utilizare a serviciilor maib, funcționalitățile din aplicația mobilă pe care le apreciază sau le-ar dori în alt mod, funcționalitățile de digital banking pe care și le-ar dori dezvoltate în aplicație cu prioritate etc.

Valoarea evenimentului a constat inclusiv în discuțiile directe ale echipei de dezvoltatori ai aplicației mobile, care au răspuns la întrebările clienților, au ascultat feedbackul, aprecierile și unele critici privind aplicația mobilă. 

Concluziile celor două ore de discuție din cadrul maibank meetup se vor transforma în plan de acțiuni cu dublă motivație de a dezvolta în aplicația mobilă servicii și funcționalități noi, intuitive și inteligente, care să răspundă așteptărilor clienților și să îmbunătățească experiența celor peste 600 000 de clienți maib, care  utilizează aplicația mobilă maibank.

Echipa maib își exprimă gratitudinea față de participanții la maibank meetup pentru feedbackurile constructive și implicarea activă în îmbunătățirea aplicației mobile.

Tu conduci. maib

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok