Educaţia financiară rămâne una dintre dimensiunile cheie în politica de responsabilitate socială corporativă promovată de Moldova Agroindbank, iar dacă situaţia provocată de COVID-19 nu încurajează întrunirile în sala de curs a MAIB Studio Avanti dedicată tinerilor, trainerii băncii au transferat activităţile pe online.
Pe parcursul lunii aprilie MAIB a organizat o serie de webinare de educaţie financiară pentru copii şi tineri, iar de 1 iunie începe un nou curs online – Academia Investitorului MAIBun, care se va desfăşura timp de 3 săptămâni.
Cursul este orientat pentru studenţii facultăţilor de finanţe şi economie, este gratuit şi include aspecte de teorie şi practică privind activităţile investiţionale. Sveatoslav Mihalache, trainerul cursului, are o experienţă de peste 20 de ani de activitate didactică în aulele universitare şi a elaborat subiectele Academiei Investitorului MAIBun dintr-o... rugăminte a tinerilor să înveţe mai mult.
”Filosofia echipei Moldova Agroindbank este de a dărui cunoştinţele şi experienţa acumulată către noile generaţii. Sunt convins că acest atelier teoretico-practic va oferi tinerilor o viziune mai complexă asupra domeniului investiţional şi posibilitatea de a dezvolta şi descoperi abilităţi noi, de a gândi nestandard, de a avea o mai înaltă cultură financiară, deţinând cunoştinţe şi abilităţi pentru practici investiţionale”, a specificat Sveatoslav Mihalache, specialist formare şi dezvoltare la Moldova Agroindbank.
În cadrul cursului vor fi abordate subiecte cum ar fi evoluţia pieţei financiare, crizele financiare, relaţiile financiare internaţionale; analiza fundamentală: studierea tuturor indicatorilor macroeconomici, influenţa indicatorilor asupra cursului valutar; analiza tehnică: analiza principalilor indicatori tehnici cu ajutorul cărora pot fi identificate nivelurile de suport/rezistenţă şi tendinţele unui activ; psihologia finanţelor.
Echipa Moldova Agroindbank crede că puterea stă în educaţia financiară şi îşi propune să contribuie în continuare la creşterea culturii financiare în societate prin mai multe proiecte şi activităţi, ca parte a politicii de responsabilitate socială corporativă.