Suntem foarte încântaţi să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită!
De ce am simţit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care îşi propune să creeze un nou standard de experienţă a clienţilor, să le facă viaţa mai uşoară, mai bună şi mai mobilă. Suntem impulsionaţi de viziunea noastră şi inspiraţi de valorile noastre, care ne împing spre evoluţie, inovaţie, spre nivelul următor şi ne motivează să oferim mereu produse şi servicii actualizate consumatorilor noştri, precum şi să fim cu adevărat la un click distanţă de fiecare client, orice ar face şi oriunde s-ar afla.
Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesităţile şi stilul de viaţă al clienţilor noştri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru şi modelul operaţional, care vor oferi mult mai multe facilităţi, atât în mediul real, cât şi în mediul online, dar şi identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfăţişare a sucursalelor băncii, site-ul web şi aplicaţiile.
Ancorată în istoria sa de 30 de ani şi continuând să fie lider de piaţă, maib ţine pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din ţară. Noua identitate vizuală reflectă poziţia şi viziunea băncii.
În contextul în care clienţii sunt atât de flexibili şi ne-am propus să fim la un click distanţă de ei, am simţit nevoia unei identităţi la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât şi în new media, platformele digitale şi aplicaţii. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambiţiile noastre includ extinderea digitală internaţională şi iniţiative pentru ecosisteme digitale.
Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?
Valorile noastre de bază determină toate acţiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru faţă de angajaţi, parteneri, părţile interesate şi clienţi, dar şi promisiunea noastră că vom demonstra iar şi iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:
Mereu orientaţi către client [prioritatea noastră numărul 1] - îi înţelegem cu adevărat pe clienţii noşti, preferinţele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente şi experienţe de 5 stele, care ajută la construirea unor relaţii durabile şi reciproc avantajoase.
Promisiunea noastră: numai punând clienţii noştri pe primul loc ne putem aştepta ca clienţii noştri să ne plaseze pe primul loc.
Mai transparenţi [deschişi, clari, expliciţi] - transparenţa este o trăsătură prezentă în ADN-ul nostru organizaţional care demonstrează onestitate, deschidere, responsabilitate şi o atitudine directă faţă de toate interacţiunile noastre de afaceri - atât pe plan intern, cât şi extern.
Promisiunea noastră: vom crea o cultură uşor de înţeles a proceselor şi a comunicării directe, care ne va câştiga încredere atât din partea clienţilor, cât şi a partenerilor noştri.
Mai profesionişti [competenţi, cunoscători, informaţi] - suntem într-o dezvoltare continuă, angajăm şi păstrăm oameni capabili şi inteligenţi, oferindu-le în mod constant oportunităţi de creştere şi perfecţionare.
Promisiunea noastră: ne vom mândri cu calitatea înaltă a muncii noastre şi ne vom asigura că le oferim servicii excepţionale clienţilor noştri care, nu doar le întrunesc aşteptările, ci le depăşesc.
Mai demni de încredere [oneşti, demni de încredere, integri] – credem că singura modalitate de a câştiga cu adevărat încredere este să fii de încredere, astfel ne bazăm pe integritatea, capacitatea şi competenţa echipei noastre. Încurajăm în mod activ pe toată lumea să fie cei mai buni, să facă tot ce le stă în putere, şi, de asemenea, să aibă încrederea că pot cere ajutor sau sfaturi în orice moment.
Promisiunea noastră: trebuie mai întâi să ascultăm ce îşi doresc clienţii noştri, să-i ajutăm, şi, cel mai important, să fim acolo pentru ei atunci când au nevoie de noi.
Mai inovatori [pro-activi, creativi, vizionari] – ne propunem să creăm şi să oferim produse şi servicii noi şi interesante care pot îmbunătăţi viaţa clienţilor noştri, care le depăşesc în mod constant aşteptările, fiind implementate cu mult înaintea competitorilor noştri.
Promisiunea noastră: încurajăm gândirea „outside the box” la toate nivelurile afacerii, pentru a crea şi livra produse şi servicii noi şi interesante, care vor îmbunătăţi viaţa clienţilor noştri.
Mai agili [flexibili, adaptabili, bine pregătiţi] – avem capacitatea de a ne adapta, de a ne transforma, de a reuşi într-un mediu care progresează rapid, ambiguu şi plin de provocări.
Promisiunea noastră: vom privi întotdeauna înainte, astfel încât reacţia noastră la schimbările din condiţiile pieţei locale şi globale poate fi imediată şi suntem pregătiţi să ne adaptăm mai repede la situaţiile care pot afecta viaţa clienţilor noştri.
Cu mai mult spirit de echipă [uniţi, cooperanţi, comunicativi] - munca în echipă duce la o productivitate mai bună, o rentabilitate mai mare, prin obiective comune, aspiraţii şi idei, dar şi la inovaţie mai rapidă, perspective şi abilităţi multiple.
Promisiunea noastră: vom aplica aceleaşi valori de echipă relaţiei noastre cu partenerii şi clienţii noştri, menţinând o conversaţie bidirecţională semnificativă cu aceştia, pentru a ne asigura că ştim de ce au nevoie şi ce doresc şi pentru a co-crea produse şi servicii potrivite pentru ei.
Cum a evoluat vechiul logo în cel nou?
Urmăriţi videoclipul cu dezvăluirea noului logo şi bucuraţi-vă de transformare alături de noi!
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o cotă de 34% din împrumuturi şi o cotă de 31% din depozitele din întregul sistem bancar. Banca deserveşte aproape 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. Obiectivele pe termen mediu ale maib includ 40% din cota de piaţă a împrumuturilor, 55% din plăţi, un raport cost-venit sub 45% şi rentabilitatea de peste 20% a capitalurilor proprii, care urmează să fie atinsă până în 2024. Din 2018, cel mai mare acţionar al băncii este un consorţiu care include Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup de gestionare a activelor de frunte în ţările baltice şi Horizon Capital, un fond de investiţii privat axat pe pieţele emergente din Europa.