Fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți, maib a organizat un nou brunch interactiv cu clienții săi, contabili și directori financiari, pentru a discuta și înțelege provocările cu care se confruntă în gestionarea proiectelor salariale. Evenimentul a avut ca scop colectarea de insight-uri valoroase, care vor inspira echipa maib să dezvolte soluții personalizate și inovatoare, menite să îmbunătățească experiențele clienților B2B ai băncii.
Ne-am dorit să avem un format de discuții relaxat în care fiecare dintre clienții prezenți să se simtă deschis spre a discuta problemele cu care se confruntă și împreună cu specialiștii din domeniu din cadrul maib să fie identificate soluțiile optime pentru crearea unei relații de lungă durată, de încredere și mutual benefică.
Rezultatele brunch-ului nu doar că au fost unele constructive, ci chiar mai mult decât atât. Contabilii și directorii financiari prezenți au împărtășit informații valoroase și experiențe cu diverse produse și servicii ale băncii, dezvăluind cele mai dificile procese și momente cu care se confruntă în gestionarea proiectelor salariale.
Victoria Zanoga, șefa Departamentului (Orchestra) Customer Experience și Calitate:
„Cu siguranță, a fost o întâlnire foarte valoroasă pentru noi la care deschiderea și implicarea invitaților s-a simțit de la bun început, lucru pentru care suntem extrem de recunoscători. Discuția constructivă a rezultat cu o listă de oportunități a căror scop este cel de simplificare a experienței utilizatorilor proiectelor salariale, în special din perspectiva și expertiza contabililor”.
Aceștia au propus o serie de idei care vor aduce schimbări și îmbunătățiri semnificative pentru companii în ceea ce privește de transferul salariilor, procesarea diferitor plăți din conturile curente și conturile de card, precum și alte necesități pe care aceștia le au pe lângă proiectele salariale.
Maib rămâne a fi angajată în furnizarea de soluții bancare simple și ușoare pentru clienții săi. Prin astfel de întâlniri neformale consolidăm parteneriatele noastre și evidențiem angajamentul nostru de a crea soluţii financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viaţă, care inspiră oamenii să fie mai fericiţi și afacerile - mai prospere.
Fiecare client poate participa la brunchurile organizate de echipa maib pentru a discuta diverse experiențe bancare. Pentru a exprima intenția, clienții sunt rugați să lase un mesaj la adresa electronică experienta.ta@maib.md sau în cazul alto să anunțe despre intenție managerul personal.
Creăm. Simplificăm. Inspirăm.