Maib a marcat un moment definitoriu în parcursul său strategic, anunțând noul scop, noua viziune și noile valori ale brandului, care vor sta la baza activității băncii în anii ce urmează. Anunțul a fost făcut în cadrul unui eveniment de amploare organizat la Chișinău Arena și care a reunit marea familie maib, formată din echipa băncii și echipele companiilor fiică: maib leasing și Moldmediacard.
Noul scop al maib este crearea oportunităților pentru ca oamenii și afacerile să prospere. Acesta reflectă angajamentul de a sprijini clienții să-și atingă obiectivele pe care și le propun și de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a economiei.
Noua viziune a băncii este de a fi o companie avansată tehnologic și centrată pe om, care se extinde în Europa Centrală și de Est. Prin aceasta, maib își reafirmă direcția de a fi lider în inovație, investind, în același timp, în oameni și în ceea ce contează pentru ei.
Viziunea băncii este fundamentată pe angajamentul de a:
- oferi soluții financiare simple și inteligente, adaptate stilului de viață;
- inspira oamenii noștri să-și valorifice potențialul;
- contribui la bunăstarea țărilor în care ne desfășurăm activitatea.
Noile valori au fost, de asemenea, prezentate și subliniate ca fundament al culturii organizaționale, sprijinind dedicația pentru îmbrățișarea inovației, centrarea pe oameni și demersurile de extindere ale băncii. Astfel, cultura maib va fi definită de următoarele valori: inovație, transparență, agilitate, spirit de echipă, empowerment, orientare spre rezultate, iar valoarea de bază rămâne centrarea pe client.
Totodată, la eveniment au fost celebrate succesele anului 2024, iar liderii maib au oferit o doză generoasă de inspirație și motivație, subliniind importanța unei echipe unite în atingerea noilor obiective ambițioase stabilite.
Tu conduci. maib