Close
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Tarife şi condiţii generale
Tarife şi condiţii generale
Servicii electronice
Internet-Banking SMS-notificări
M@IB Online Info COVID-19
Internet Banking MAIBank Mobile Extrase Electronice Transfer P2P Transfer T2C
Condiţii Generale Bancare  - un document unic care va schimba experienţa clientului 05.04.2021

Condiţii Generale Bancare - un document unic care va schimba experienţa clientului

Cu gândul la confortul clientului, dar şi pentru simplificarea proceselor de deservire, MAIB implementează Condiţii Generale Bancare pentru persoane fizice - un document unic, care reglementează raporturile juridice între bancă şi client. Documentul reprezintă contractul-cadru, prevăzut inclusiv în Legea cu privire la serviciile de plată şi moneda electronică. 
 

În Condiţiile Generale Bancare pentru Persoanele Fizice se conţine informaţia despre: 
 
procesul de deschidere şi administrare a conturilor (curente, de depozit, de card) 
actele necesare de a fi prezentate pentru deschiderea unui cont
procesul de emitere şi regulile de utilizare a cardurilor de plată 
procedura de aderare la serviciul Internet Banking 
modalitatea de calculare a dobânzilor şi de plată a comisioanelor aferente 
condiţiile de încetare a relaţiei de afaceri 
drepturile şi obligaţiile băncii şi a clientului, etc.. 
 
În aşa fel, Moldova Agroindbank oferă clienţilor săi oportunitatea de a se informa mai uşor, în baza unui singur document, despre toate serviciile şi produsele bancare, pe care le oferă, precum şi despre cerinţele de aderare la acestea.
Totodată, acum, timpul petrecut la bancă se va reduce la maximum. Lista actelor necesare a fi semnate în procesul de deservire se va limita la câteva cereri simplificate, în dependenţă de produsul solicitat.  
 
Suntem convinşi că schimbarea acestor procese va oferi clienţilor o experienţă mai plăcută de banking, cu avantaje evidente:
 
reducerea semnificativă a timpului de deservire;
creşterea calităţii deservirii;
optimizarea şi facilitarea relaţiei cu banca;
efort minim din partea clientului;
reducerea consumului de hârtie.
 
Prin aceste transformări, vrem să ne adaptăm la nevoile şi comportamentul clienţilor printr-o soluţie cât mai apropiată stilului lor de viaţă. Oferim clienţilor noştri acces uşor şi simplu la toată informaţia importantă, pe care o pot găsi într-un singur document, publicat pe site-ul băncii. Accesează acum Condiţiile Generale Bancare pentru Persoane Fizice şi fii informat.
 
Cu respect pentru timpul clientului nostru şi pentru mediul ambiant.