”Ceea ce suntem astăzi se datorează în mare parte maib. Banca ne-a ajutat pe parcursul anilor, ne-a înțeles aspirațiile, ne-a sfătuit cum să procedăm să reușim mai bine decât am proiectat noi din start. V-am ascultat și… am reușit. E adevărat că suntem cam scumpi la vorbă, dar astăzi simțim necesitatea să vă spunem că vă prețuim și vă iubim”, ne-a spus unul dintre clienții maib din zona de business, invitat recent la o nouă ediție a brunch-urilor cu clienții și care de peste 20 de ani este client al băncii.
Brunch-urile cu clienții au devenit o tradiție pentru echipa maib, la cea de a V-a ediție fiind invitați clienți care reprezintă mediul de afaceri, Business Banking și care au parteneriate Retail. Discuțiile s-au concentrat asupra aspectelor care pot fi îmbunătățite în relația cu banca, cele care sunt peste așteptări și serviciile care sunt în curs de dezvoltare și vor duce experiența clientului la nivelul următor.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib, responsabilă de Divizia Retail:
”Pentru noi este importantă relația cu fiecare client, parteneriatele pe care le dezvoltăm cu afacerile pentru ca clienții, persoane fizice, care dețin maib gama și maib liber să se bucure de multiple avantaje. Este important să înțelegem așteptările clienților, ca să ne asigurăm că avem o viziune comună și că la nivelul următor avansăm împreună. Brunchurile maib au devenit un barometru al satisfacției clienților noștri și le mulțumesc enorm pentru deschidere, pentru feedback, pentru critică constructivă, pentru aprecieri sincere pentru profesionalismul, dedicația și empatia echipei maib. Ne-am făcut notițe și ne vom bucura să revenim în scurt timp către invitați anunțându-i că ideile lansate au fost deja implementate de echipa maib”.
Printre criteriile menționate de clienți și care stau la baza relației lor cu maib de-a lungul anilor sunt: încrederea, stabilitatea, sprijinul continuu oferit pentru implementarea proiectelor inovatoare și dezvoltării businessurilor, atmosfera prietenoasă „ca acasă” și suportul profesionist acordat de managerii din sucursale.
Andrii Glevatskyi, Vicepreședinte maib, responsabil de Divizia Business Banking:
„Comunicarea cu clienții este o resursă valoroasă. Datorită feedbackurilor primite de la clienți îmbunătățim servicii, marcăm ca excelent implementate alte servicii și ne inspirăm să le devansăm în continuare așteptările. Înțelegem că nu întotdeauna totul este perfect, dar avem ambiția de a fi mereu orientați către clienți și către nevoile acestora. Filosofia noastră este de a păstra tot ceea ce este mai bun în relația cu fiecare client, de a inova pentru a le face viața clienților noștri mai simplă și mai mobilă, și de a fi un partener de încredere al businessurilor din Republica Moldova prin finanțare și servicii avantajoase”.
Menționăm că brunch-urile cu clienții maib se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Fii invitatul următorului brunch marca maib. Expediază-ne feedback-ul tău la adresa experienta.ta@maib.md. Comunică-ne despre ce îți place și ce îți displace în relația cu maib, ce aspecte ai vrea să fie îmbunătățite, care este experiența ta sau a afacerii tale în raport cu serviciile și produsele băncii.
Suntem mereu orientați către clienți – este valoarea transversală a maib, care definește cei 3 A: activitatea, atitudinea, ambiția.
Împreună la nivelul următor!