Stimaţi clienţi,
Vă atenţionăm despre intensificarea cazurilor de fraudă „social engineering” efectuate prin intermediul tranzacţiilor de tip P2P şi prin intermediul aplicaţiei mobile MAIBank.
Au fost atestate cazuri în care infractorii iau legătura cu deţinătorii de card, prin intermediul anunţurilor de comercializare a bunurilor plasate de aceştia pe site-uri şi afirmă că doresc să achite bunul prin intermediul unui transfer la card.
Pentru a efectua transferul infractorii solicită datele de card (numar card, data expirarii), datele personale (IDNP) şi parolele recepţionate prin SMS. Ulterior infractorii înregistrează datele obţinute în aplicaţia mobilă şi o utilizează în mod fraudulos, extragând mijloacele băneşti prin transferuri P2P.
În acest context, vă rugăm să fiţi vigilenţi şi să respectaţi regulile de securitate:
- Nu divulgaţi nimănui informaţiile Dvs. personale sau datele cardului bancar (numărul de card, data expirării, codul PIN, codul de securitate format din 3 cifre tipărit pe partea verso a cardului, codul de securitate primit prin SMS sau la adresa de e-mail de la bancă pentru efectuarea tranzacţiei în mediul on-line);
- Nu transmiteţi cardul persoanelor terţe, nu lăsaţi cardul bancar la vedere şi nu permiteţi fotografierea sau copierea datelor cardului de către persoane străine;
- Dacă pentru efectuarea transferului vi se cer alte date personale sau date ale cardului, manifestaţi prudenţă şi categoric nu divulgaţi informaţia solicitată.
Dacă aveţi întrebări sau orice ezitări în privinţa unei tranzacţii ce urmează să o efectuaţi, contactaţi-ne imediat la numărul de telefon 022450603 pentru examinarea situaţiei şi acordarea suportului necesar.