Specialist servicii clienți | Chișinău

Responsabilitățile de bază:

  • Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
  • Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
  • Încasarea serviciilor comunale (utilităților) și altor plăți;
  • Promovarea produselor necreditare;
  • Organizarea procesul de primire şi eliberare a cardurilor şi plicurilor cu PIN coduri.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare sau medii de specialitate;
  • Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
  • Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
  • Abilitatea de a lucra individual şi în echipă;
  • Rezistenţă la stres.

Beneficii:

  • Dezvoltarea carierei în cadrul uneia dintre cele mai mari bănci din Republică;
  • Training-uri profesionale în domeniu;
  • Pachet salarial atractiv plus bonusuri de performanță;
  • Tichete de masă;
  • Reduceri la partenerii băncii.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidează.

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok