Manager plăți
În acest rol, vei avea următoarele sarcini:
- Procesarea corectă și la timp a plăților în MN și VS;
- Verificarea și autorizarea plăților;
- Evaluarea riscurilor aferente activității în domeniu și asigurarea evitării/diminuării lor;
- Asigurarea respectării cerințelor tuturor standartelor de securitate, a politicilor, și a documentelor similar elaborate și aprobate de bancă;
- Asigurarea confidențialității informației.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau un domeniu conex;
- Experiență de cel puțin 2 ani în sistemul bancar;
- Cunoașterea T24 și Creatio;
- Cunoașterea calculatorului și tehnicii de birou la nivel de utilizator;
- Cunoașterea limbii române fluent;
- Abilități de planificare, organizare și coordonare;
- Abilitatea de a comunica eficient și de a lucra în echipă;
- Capacități analitice.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate.
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.