Manager analiză credite
Pe această poziție vei contribui la creșterea, menținerea și îmbunătățirea portofoliului de credite pentru segmentul de clienți persoane juridice (Micro).
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Verificarea pachetului juridic de acte necesar pentru încheierea contractelor tranzacțiilor expuse riscului de credit cu clienții persoane juridice;
- Procesarea solicitărilor online din partea clienților persoane juridice;
- Efectuarea analizei situaţiei financiare;
- Verificarea îndeplinirii condițiilor precontractuale;
- Perfectarea și expedierea către sucursale a proiectelor contractelor și alte documente aferente tranzacțiilor de credit în scopul semnării acestora de către părți;
- Autorizarea limitelor pe tranzacții pentru clienții persoane juridice.
Sarcini și responsabilități:
- Verificarea pachetului de acte financiar și juridic aferent examinării tranzacțiilor expuse riscului de credit pentru clienți – persoane juridice;
- Procesarea solicitărilor clienților – persoane juridice aferente produselor cu risc de credit;
- Analiza și evaluarea situației financiare a clienților – persoane juridice, conform reglementărilor interne;
- Introducerea în sistemul informational al băncii a datelor aferente solicitării de credit a clientului – persoană juridică și perfectarea ofertei de credit aferentă produsului de credit solicitat.
Cerințe față de candidat și calități personale:
- Experienţă de muncă în domeniul creditării clienților – persoane juridice;
- Capacităţi analitice, de previziune şi cunoştinţe contabile;
- Atenție la detalii, ritm înalt de lucru;
- Abilitatea de a expune informația laconic și concret;
- Abilitatea de a percepe și de a evalua adecvat riscul de credit;
- Tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Experienţă de muncă în domeniul creditării persoanelor juridice;
- Capacităţi analitice, de previziune şi cunoştinţe contabile;
- Atenție la detalii, ritm înalt de lucru.
Funcția este localizată în: Chișinău (centru) - maib park.
În echipa maib vei beneficia de:
- mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- tichete de masă;
- credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.