Expert Financiar, Direcția Strategie, Politici și Dezvoltare

Sarcini și responsabilități:

  • Implicarea activă în elaborarea, coordonarea și monitorizarea implementării inițiativelor strategice ale Băncii;
  • Pregătirea cazurilor de afaceri („business cases”) cu argumentare robustă din punct de vedere financiar și operațional ca suport în luarea deciziilor strategice și operaționale ale Băncii;
  • Acordarea suportului și expertizei financiare unităților de business în luarea deciziilor operaționale;
  • Pregătirea analizelor aprofundate ale performanței financiare și operaționale ale Băncii cu scopul de a identifica oportunități de sporire a acestora;
  • Colectarea, consolidarea și analiza datelor pentru rapoartele periodice destinate utilizatorilor interni și externi, precum și rapoarte ad-hoc, la solicitare;
  • Participarea activă la procesele din cadrul diviziei Finanțe, precum și a Băncii în general, cu focusarea pe eficientizarea, simplificarea și automatizarea proceselor interne.

Cerințe față de candidat și calități personale:

  • Studii superioare în domeniul economic (e.g. finanțe, contabilitate);
  • Experiență de cel puțin 2 ani în sistemul bancar, companii de audit sau/și consultanță;
  • Abilități funcționale avansate in MS Office (în particular Excel);
  • Examene susținute în cadrul certificărilor internaționale (e.g. ACCA, CFA etc.) vor constitui un avantaj;
  • Cunoștințele de Power Business Intelligence si Business Object vor constitui un avantaj;
  • Cunoștințe în analiza și modelarea financiară;
  • Abilități analitice excelente;
  • Gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și engleză (la nivel avansat – C1/C2).

Ce oferim?

  • Salariu competitiv și beneficii, deoarece suntem prima bancă în Agile Transformation;
  • Dezvoltare profesională dinamică;
  • gamă largă de reduceri la partenerii maib;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut;
  • Oportunități excelente de a avea autonomie în poziție, de a te bucura de viața profesională împreună cu echipa noastră și de a fi contribuitorul cheie în construirea unei bănci agile.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa: resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok