Soluționarea erorilor din maibank apărute după lansarea Google Pay

După lansarea Google Pay în aplicația maibank, unele modele de smartphone-uri se pot confrunta cu  erori în funcționarea aplicației: telefonul se blochează, aplicația se închide, este imposibil de a efectua tranzacții etc.

Aceste erori pot apărea pe telefon indiferent că este dotat sau nu este dotat cu funcția NFC. 

Până la soluționarea definitivă a acestor probleme, îți propunem următoarele soluții: 

  1. Descarcă și instalează aplicația Google Wallet pe telefonul mobil 
  2. În cazul în care deții un telefon de modelul Xiaomi, e necesar să accesezi Setările telefonului ->Conectare și partajere -> Poziția elementului de securitate și să alegi Portofel HCE. 
  3. Restartează telefonul. 

Lucrăm la remedierea situației și te vom anunța imediat cum lucrurile se restabilesc.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok