Moldova Agroindbank ţine la clienţii săi din Criuleni
Conferinţele cu clienţii - sînt un procedeu caracteristic exclusiv pentru Moldova Agroindbank. În cadrul unor asemenea întîlniri specialiştii băncii care cunosc totul despre produsele şi serviciile oferite de MAIB oferă participanţilor ocazia de a obţine din prima sursă toate detaliile de care au nevoie pentru a lua decizii corecte în cooperare cu banca.
Recent, la Criuleni, a avut loc o nouă ediţie a Conferinţei Anuale cu Clienţii, în cadrul căreia Alla Polustanova. şefa Departamentului Elaborare şi Administrare a Produselor în activitate retail, a facut o prezentare amplă a serviciilor si produselor Moldova Agroindbank.
„Filiala Virtuală M@IB-online”
În mod aparte, specialistul s-a referit la oportunităţile ce oferă „filiala virtuală” a băncii - M@IB ON-LINE. Prin intermediul acestei okatforme clienţii pot beneficia de servicii la distanţă utilizînd asemenea canale de acces de ultima oră, precum Internet Banking, Mobile Banking, SMS Banking. Produsele şi serviciile oferite la distanţă au trezit un interes deosebit din partea partcipantilor, avînd în vedere avantajele evidente ale acestora: operativitate, economie de timp, accesibilitate, asigurarea unui nivel inalt de securitate a informatiei.
„Filiala Virtuală” de la BC”Moldova-agroindbank”S.A. este o aplicatie complexa, care cuprinde toate functionalitatile util izate de catre alte banci,oferind totodată un sistem unic care poate fi accesat prin intermediul mai multor canale concomitent.
Cum să plătim mai puţin pentru căldură?
Cum să plătim mai puţin pentru căldură şi să reducem pierderile de energie din case în perioada rece a anului? Răspuns la această întrebare îl oferă Moldova Agroindbank, prin intermediul produsului său special - Creditul pentru „Eficienţa Energetică”. Acest credit a fost elaborat anume reieşind din nevoile populaţiei, deaceea propune condiţii avantajoase de cerditare, deci, accesibilitate.
În cadrul acestui proiect MAIB, din resursele proiectului MoREFF, acordă împrumuturi pentru izolarea pereţilor, acoperişului, podelelor, pentru sobe/boilere pe biomasă eficiente, sisteme solare de încălzire a apei, boilere pe gaz eficiente, sisteme de pompe de căldură (termice), sisteme foto-voltaice instalate pe acoperiş şi integrate arhitectural (până la 2.0 kW per locuință)sau ferestre energo-eficiente.
Este pentru prima dată în Moldova când creditul pentru persoane fizice vine cu o parte de grant. Aceasta constituie, pentru proiecte la nivel de locuinţă, 20% din suma creditului, iar pentru blocurile de locuit – 35%.Rata dobânzii este de 9,5% anual, iar creditul de până la 5 mii de dolari, pe o perioadă de 3 ani, se acordă fără gaj. Practic, dacă creditul se întoarce într-o perioadă de 2 ani, datorită grantului, clientul nu are de plătit dobândă.
Mai multe detalii la filialele MAIB.
Bancă cu faţă umană
Întâlnirea de la Criuleni a avut loc într-o ambianţă plăcută şi prietenoasă. La eveniment au fost invitaţi clienţii permanenţi ai băncii, dar şi potenţiali clienţi, persoane fizice şi antreprenori interesaţi. Nu doar reprezentanţii MAIB au avut de spus, participanţii la întîlnire au venit şiei cu prezentări despre afacerile lor, despre succesele şi aşteptările lor.
„Ne bucurăm mult pentru succesele clienţilor noştri. Îi susţinem în afacerile pe care le iniţiază. Ca o tendinţă, observăm că în ultimii ani, tinerii încep să-şi dezvolte din ce în ce mai des propriile afaceri, iar susţinerea din partea MAIB îi încurajează şi îi motivează să investească în dezvoltare şi să crească.” In sala au Ina Primov, director filiala Criuleni a Moldova Agroindbank
Moldova Agroindbank acordă o importanţă deosebită întâlnirilor cu clienţii din regiuni. Acestea depăşesc cadrul formal stabilit între client şi prestatorul de servicii. Sunt întâlniri între membrii comunităţii de afaceri din raion, între oamenii care au ales să facă ceva acasă sau au revenit şi investesc în dezvoltarea comunităţii. Este o oportunitate pentru bancă de a afla ce necesităţi are populaţia activă din raion şi cum banca îi poate ajuta, dar şi de a stabili o comunicare directă şi continuă cu mediul de afaceri de aici.