Orange Moldova, Moldova Agroindbank și Guvernul Republicii Moldova au anunțat în cadrul unei conferințe de presă despre disponibilitatea de a susține câștigătoarea etapei naționale Eurovision Moldova 2013, Aliona Moon. Suportul partenerilor prevede acoperirea cheltuielilor de promovare peste hotarele țării a tinerei interprete, cât si acoperirea cheltuielilor de pregătire pentru prestația la nivel internațional.
În premieră, in acest an, Moldova Agroindbank a devenit Partener General al Preselecţiei Naţionale Eurovision 2013.
Tatiana Stroici-Guţu, Specialist Marketing Moldova Agroindbank: „Moldova Agroindbank, ca și instituție social-responsabilă, a susținut întotdeauna tinerele talente, implicîndu-se activ în evenimente și proiecte de anvergură. Ca şi „Banca Moldovenilor de Pretutindeni” Moldova Agroindbank lansează un îndemn pentru toţi concetăţenii noştri aflaţi peste hotarele ţării, să o voteze pe Aliona Moon, iar noi cei de aici – îi vom ţine pumnii".
Orange Moldova, pentru al șaselea an consecutiv, susține interpreții autohtoni la concursul Eurovision. Din 2008 pâna acum, toți finaliștii etapei naționale s-au bucurat de suportul companiei, reușind să aibă prestații de excepție la singurul concurs muzical de promovare a țării noastre peste hotare.
Mickael Faure, Director Marketing și Comunicare Orange Moldova: "Pentru echipa Orange, este cel mai important proiect național și muzical al anului, ceea ce inseamnă multă muncă, responsabilitate socială, creativitate si dedicare. Prin intermediul acestui concurs incercăm să promovăm tinerele talente, astfel incât etapa națională Eurovision să devină un pas important în cariera lor muzicală. Este o ocazie oportună ca artiștii noștri să poată promova imaginea țării peste hotarele ei".
Acești trei parteneri și-au cumulat eforturile pentru a acorda suport câștigatoarei etapei naționale Eurovision Moldova 2013.
La Malmo, concurentul desemnat de țara noastră va evolua în prima semifinală. Aliona Moon va interpreta varianta româneasca a piesei și va fi susținuta partial de o orchestra simfonica. În scurt timp, interpreta va pleca intr-un turneu de promovare a piesei. Prima destinație aleasă este România, urmată de Olanda, Belarus, Ucraina si Rusia.
Pasha Parfeni, producator: "Intr-adevăr, în turneul de pomovare, ne axăm mai mult pe emisiuni si televiziuni pentru că este o cale mai ușoara decât concertele. Așa este mai simplu sa ne promovăm în perioada scurtă pe care o avem."