Scuze și mulțumim clienților pentru înțelegere și susținere

Stimați clienți,

Ne cerem scuze pentru situația din 17 ianuarie a.c., în care unele operațiuni au fost indisponibile. Vă anunțăm că lucrările tehnice s-au încheiat, iar sistemele de banking sunt din nou la dispoziția clienților. Operațiunile efectuate pe parcursul zilei sunt deja în curs de procesare.

Ne pare enorm de rău pentru situație și suntem recunoscători fiecărui client în parte pentru înțelegere, pentru suport, pentru răbdare, pentru că ne-au comunicat despre probleme, pentru că au amânat anumite tranzacții.

Noi, echipa maib, știam că avem cei mai buni clienți. Pe 17 ianuarie ne-am convins că clienții maib sunt mai mult decât buni, sunt extraordinari, datorită susținerii și înțelegerii manifestate. Continuăm să lucrăm la îmbunătățirea serviciilor și crearea de experiențe faine de banking.

Mulțumim încă o dată pentru înțelegere!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok