Licenţe aferente aplicaţiei TeamViewer

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia licenţelor aferente aplicaţiei TeamViewer pentru BC ''Moldova-Agroindbank'' S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii , tel. 022-444-078, sau accesând acest link:

 Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Scrisoarea de intenţie, documentele (copiile) şi informaţiile aferente vor fi perfectate în scris, semnate de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentate băncii prin poştă, prin fax sau curier, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul băncii.
2. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de servicii similare oferite de participantul la achiziţia prin cererea ofertelor de preţuri, prezentarea unor recomandări din partea unor beneficiari de servicii este salutabilă
3. Ofertantul va prezenta în copie urmatoarele documente :
 3.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
 3.2 Licenţa şi autorizaţia (după caz);
 3.3 extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
 3.4 copia certificatul ca plătitor TVA;
4. Confirmarea capacităţii economico-financiare a ofertantului (Prezentarea Raportului financiar pentru anul 2013);
5. INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

 Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

 Persoane de contact:

  •  Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
  •  Andrei Prepeliţa, e-mail andrei.prepelita@maib.md; tel. 022-40-25-63; 069-103-723

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 09 octombrie 2014, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok