Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia bunurilor materiale pentru întreţinerea transportului
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani, fie a companiei sau a managmentului firmei (persoana responsabilă (obligatoriu)). (Formularul anexa nr. 5).
Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiare pentru a. 2014 (preferabil auditat).
Prezentarea copiilor următoarelor documente:
Certificatul de înregistrare a întreprinderii;
Extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;
Certificatul de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA;
Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă.
Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de bunuri similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari de bunuri privind calitatea serviciilor prestate (prezentarea minimum a 3 recomandări).
Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”S.A (Formularul anexa nr. 10).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md ; tel. 022-444--078, 0686 40 680;
Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022- 310-938, 0691 10 946
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
13.05. 2015, inclusiv, orele 17:00
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.