BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează concurs privind achiziţia automatelor bancare (ATM/ITM), serviciilor de întreţinere şi reparaţie, accesoriilor şi componentelor hard şi soft aferente acestora.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:
1. Experienţă de minimum 5 ani de acordare a serviciilor de instalare şi mentenanţă a ATM-lor.
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a.2020 (preferabil auditat).
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate.
5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
• copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
• licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
• extrasul valabil din Registrul de stat al persoanelor juridice.
6. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de către BC „Moldova-Agroindbank” S.A. (Formularul bancii se va expedia cu Caietul de sarcini).
7. Confirmarea din partea vendor-ului, că Ofertantul este dealer oficial pentru echipamentele ofertate.
8. Informaţie privind numărul de specialişti (cu menţionarea numărului celor certificaţi de producători, ataşând certificatele respective) care vor fi antrenaţi în procesul de mentenanţă a ATM-lor.
Caietul de sarcini poate fi solicitat de la Serviciul Achiziţii al băncii.
Contacte: achizitii@maib.md / 022 444-078 / 0686 00 576
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar, în plic sigilat şi ştampilat sau prin intermediul poştei electronice, în format arhivat (*.zip / *.rar) cu parolă. Parola va fi expediată prin SMS la solicitarea prin e-mail a Serviciului Achiziţii.
d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Serviciului Achiziţii în plic sigilat prin poştă sau în format scanat prin e-mail, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Serviciului Achiziţii în scris prin poştă sau în format scanat prin e-mail, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.
Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei: mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9, bir. 505 .
Participanţii la concurs îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor adresa băncii întrebările de precizare în primele două zile de la data publicării anunţului.
Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 25.05.2021, inclusiv, orele 17:00.
Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv servicii alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.