B.C. „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează concursul de oferte privind achiziţia, implementarea şi mentenanţa soluţiei Card Back.
Cerinţele de eligibilitate:
1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 2 ani;
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă lista beneficiari de produse/servicii similare oferite de participant, recomandări din partea unor beneficiari. Companiile participante vor prezenta minim 3 referinţe şi scrisori de recomandare de implementare în domeniu;
3.Companiile participante trebuie să includă obligatoriu în echipa de proiect specialişti calificaţi cu experienţă de minim 3 ani în domeniul implementării/administrării produsului ofertat. Se vor prezenta dovezi cu privire la calificările deţinute;
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate (conformitate);
5. Declaratii privind eligibilitate (se anexează);
6. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companie (se anexează);
7. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2019
sau 2020, pentru care an au informatiile auditate;
8. Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
9. Licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
10.Extrasul valabil din Registrul de stat al persoanelor juridice.
Companiile interesate îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor expedia în adresa Serviciului Achiziţii scrisoarea de intenţie de participare, conform formularului prezentat de bancă.
Data limită de expediere a scrisorii de intenţie de participare: 21.07.2021, inclusiv, orele 17:00.
Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.
Contacte: achizitii@maib.md / 022 303 267/ 068 600 576