Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor de audit al Strategiei TI pentru 2016-2018. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:
- Informaţii generale despre ofertant (Formularul anexa nr.5)
- Participantul la concurs trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu, să deţină un portofoliu de proiecte similare. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.
- Lista companiilor, în special a băncilor comerciale, la care ofertantul a efectuat un audit similar.
- Participantul la concurs va prezenta informaţia privind componenţa nominală a membrilor echipei de proiect deţinători ai certificatului de auditor IT şi va anexa CV-le acestora şi copia certificatelor de auditor IT. Membrii echipei trebuie să cunoască limba română.
- Copia Certificatului de atestare a calităţii de auditor, inclusiv în domeniul IT.
- Copia licenţei sau autorizaţiei (după caz);
- Copia certificatului de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA (după caz);
- Copia Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai târziu de 2 săptămânii până la data prezentării acestuia;
- Formularul anexa nr.7 – privind beneficiarii efectivi ai companiilor participante la procedura de achiziţie.
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
- Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022-445-306, 069 102 763.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare:
22 februarie 2016, inclusiv, orele 17:00.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.