Achiziţia terminalelor self- service (hardware)

BC „Moldova Agroindbank” S.A. anunţă concurs privind achiziţia terminalelor self-service (hardware).
 

În conformitate cu cerinţele de calificare, se solicită prezentarea următoarelor informaţii şi documente:
 

     1. Ofertantul trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu de minimum 3 ani;

     2. Experienţa generală, partenerii: se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la concurs, recomandări din partea unor beneficiari;

     3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului: se prezintă raportul financiar pentru anul 2018 (preferabil auditat);

     4. Calitatea bunurilor (terminal şi/sau componente) - se prezintă certificate de calitate (conformitate);

     5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat, prin prezentarea următoarelor acte:

          5.1.  Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor TVA;

          5.2.  Copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitate permisă;

          5.3.  Copia extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice.

     6. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC „Moldova Agroindbank” S.A.

 

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii.
 

Date de contact: achizitii@maib.md, 022 303 598, 0686 00 576.
 

Modul de întocmire a ofertelor:


     a) Oferta se prezintă în limba de stat;

     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;

     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;

     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei: mun. Chişinău, str. Miron Costin nr. 9 (intrarea prin sucursală). 
 

Participanţii la concurs îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii şi vor adresa băncii întrebările de  precizare în primele două zile de la data publicării anunţului. 
 

Data depunerii documentelor de calificare şi a ofertei: 09 septembrie 2019, inclusiv, ora 17:00.
 

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul  ofertei  prezentate  pot  fi  propuse  mai  multe variante de preţ, inclusiv bunuri alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate exclude ofertanţii respectivi de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
 

Avizul nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia. Banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok