Achiziţia serviciilor de elaborare/customizare şi implementare a soluţiei software „Automatizarea evidenţei contabile a operaţiunilor cu carduri”

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor de elaborare/customizare şi implementare a soluţiei software „Automatizarea evidenţei contabile a operaţiunilor cu carduri”.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii al băncii, tel. 022-444-078.

Modul de întocmire a ofertelor:

a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciilor solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Andrei Milosta, e-mail: andrei.milosta@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Radu Pascaru, e-mail: radu.pascaru@maib.md; tel. 022-443-233, 069 711 977.

Data limită de depunere a ofertei: 09 Ianuarie 2017, inclusiv, orele 17:00

Agentul economic poate prezenta oferta doar personal. În cazul în care oferta este prezentată de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok