Achiziţia serviciilor de consulting privind certificarea băncii în domeniul Sistemului de Management al Calităţii în conformitate cu standardul ISO 9001:2015

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează concursul privind achiziţia serviciilor de consulting privind certificarea băncii în domeniul Sistemului de Management al Calităţii în conformitate cu standardul ISO 9001:2015. 

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

     1. Experienţa ofertantului în domeniu mai mare de 5 ani. Ofertantul trebuie să dispună de o  reputaţie bună în domeniu, să deţină un portofoliu de proiecte similare, inclusiv în bănci comerciale. 

     2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă Lista companiilor, în special a băncilor comerciale, la care ofertantul a prestat servicii similare. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.

     3. Ofertantul va prezenta informaţia privind componenţa nominală a membrilor echipei de proiect deţinători ai certificatului de auditor SMC la conformitate ISO 9001 şi va anexa CV-le acestora şi copia certificatelor de auditor SMSI. Membrii echipei trebuie să cunoască limba română. 

     4. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:

     - copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;

     - licenţa şi autorizaţia pentru activitatea de audit al sistemului de management al securităţii informaţionale pentru certificare la conformitate cu standardul ISO9001.

     - Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai târziu de 2 săptămânii până la data prezentării acestuia.

     5. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2017 (preferabil auditate). 

     6. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companiei.


Modul de întocmire a ofertelor:

     a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;

     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;

     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;

     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

   
Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

• mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9;


Persoane de contact:

• Maria Tabarcea, e-mail: achiziţii@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 21 septembrie 2018, inclusiv, orele 17:00.

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv servicii alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok