Achiziţia serviciilor de audit extern a sistemului automatizat de deservire la distanţă de tip mobile-payments (MAIBank)

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea concursului privind achiziţia serviciilor de audit extern a sistemului automatizat de deservire la distanţă de tip mobile-payments (MAIBank).
  
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

     1. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
     2. Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
     3. Copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA (în cazul firmelor plătitoare de TVA);
     4. Licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
     5. Extrasul recent din Registrul de stat al persoanelor juridice şi al întreprinzătorilor individuali. Ultimele rapoartele financiare ale ofertantului disponibile (preferabil auditate).
     6. Informaţii privind beneficiarii efectivi ai companiei (conform Anexei nr.1).
     7. Informaţii generale despre ofertant (conform Anexei nr.2); 
     8. Companiile participante trebuie să dispună de experienţă relevantă de minim 3 ani în domeniu, 9. să deţină un portofoliu de proiecte similare. Compania trebuie să dispună de reputaţie bună pe piaţa din Republica Moldova şi internaţională.
     10. Companiile participante trebuie să includă obligatoriu în echipa de proiect specialişti cu competenţe şi experienţă de audit în domeniul sistemelor informaţionale. Cel puţin un membru trebuie să fie certificat CISA (Certified Information Systems Auditor).
     11. Membrii echipei de proiect trebuie să cunoască limba română.

Caietul de sarcini poate fi ridicate de la Grupul Achiziţii al băncii.

Contacte:  achizitii@maib.md / 022 303 267 / 022 444 078 / 0686 00 576

Modul de întocmire a ofertelor:
     a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;
     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;
     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei: mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9

Participanţii la concurs îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor adresa băncii întrebările de  precizare în primele două zile de la data publicării anunţului. 

Data depunerii documentelor de calificare şi a ofertei: 05 octombrie 2018, inclusiv, orele 17:00

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul  ofertei  prezentate  pot  fi  propuse  mai  multe 
variante de preţ, inclusiv bunuri alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok