Prin prezenta, B.C. „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia produselor tipografice monocromatice.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani, partenerii – prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse similare oferite de participantul la achiziţia prin cererea ofertelor de preţuri. Prezentarea unor recomandări din partea unor beneficiari de bunuri este salutabilă.
2. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru anii 2014 şi 2015 (trimestrele I şi II), preferabil auditate.
3. Ofertantul va prezenta, în original sau copii autentificate, următoarele documente:
- copia certificatului de înregistrare a întreprinderii (dacă există);
- copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
- licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă (dacă există);
- extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, la o dată recentă;
- lista partenerilor de bază.
4. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de B.C. „Moldova-Agroindbank” S.A. (formularul anexa nr. 10 la Regulamentul privind modul de efectuare a achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii din 08.04.2013).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Andrei Milosta, e-mail: andrei.milosta@maib.md; tel. 022 444 078;
- Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022 310 938.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
20 octombrie 2015, inclusiv, orele 17:00.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.