Achiziţia lucrărilor de construcţie

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind
achiziţia lucrărilor de construcţie, reconstrucţie şi reparaţie a clădirilor, instalarea şi reinstalarea bancomatelor pentru necesităţile BC «Moldova – Agroindbank» S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Situaţia financiară a ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru aa. 2011 şi 2012 (preferabil auditate), cifra medie de afaceri pe parcursul ultimilor 3 ani să nu fie mai mică de 15 000,00 mii lei;
2. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
2.1 Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
2.2 Copia certificatului de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA;
2.3 Copia extrasului din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;
2.4 Copia documentelor de autorizare, necesare pentru permiterea executării lucrărilor de construcţie-montaj (licenţii, autorizaţii, etc.), valabile pentru anul 2013;
3. Informaţii generale despre ofertant (conform anexei nr.3)
4. Informaţia privind experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de lucrări similare oferite de participantul la licitaţie, confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 5 ani;
5. Informaţia privind dotarea necesară pentru executarea lucrărilor (resurse materiale,utilaje de construcţii şi resurse umane);
6. Lista personalului specializat şi atestat în domeniul construcţiilor cu indicarea funcţiilor deţinute;
7. Confirmarea neîntrării şi neaflării în procedură de insolvabilitate a organizaţiei participante la licitaţie, în stare de faliment ori alte modalitaţi de sistare a activităţii;
8. Manualul privind sistemul propriu de asigurare a calităţii, deţinerii de laboratoare proprii autorizate şi acreditate în modul stabilit;
9. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru lucrările solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:
• Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022 31-09-38, 069 110 946
• Petru Dubrovin, e-mail:petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 44-40-78, 068 640 680;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 12 august 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok