Achiziţia grupurilor electrogen şi a lucrărilor de instalare şi punere în funcţiune a acestora la sediile B.C.”Moldova-Agroindbank”S.A.

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia grupurilor electrogen şi a lucrărilor de instalare şi punere în funcţiune a acestora la sediile B.C.”Moldova-Agroindbank”S.A.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mica de 5 ani.
  2. Experienţa generală, parteneri – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare, oferte de participare la licitaţii, recomandări din partea unor beneficiari.
  3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2014 – 2015 (preferabil audiate) şi 6 luni ale anului 2016.
  4. Calitatea bunurilor – confirmate de certificate de calitate (conformitate).
  5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organelle de stat – se prezintă:
  • copia certificatelor de înregistrare ca plătitor TVA;
  • licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
  • Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai tîrziu de 2 săptămîni pînă la data prezentării acestuia.
  1. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC"Moldova-Agroindbank" S.A. (Formularul Anexa nr. 7 la Procedura „Gestionarea procesului de achiziţionare a bunurilor, lucrărilor şi serviciilor prin licitaţie”.

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurilor solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.
           Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.mdtel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Iurie Melnic,  e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022- 310-938, 069 108 159 .

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
04 octombrie  2016, inclusiv, orele 17:00.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok