Achiziţia benzilor de hârtie pentru banderolarea bancnotelor

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea concursului privind achiziţia  benzilor de hârtie pentru banderolarea bancnotelor.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

     1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mica de 3 ani.
     2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de bunuri similare, oferite de participant la cerere de oferte, recomandări din partea unor beneficiary de bunuri.
     3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2016 –   trimestru I –I 2017 (preferabil audiate).
     4. Calitatea bunurilor – confirmate de certificate de calitate (conformitate).
     5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
           - copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
           - copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă;
           - Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai tîrziu de 2 săptămîni pînă la data prezentării acestuia.
     6. Informaţia privind beneficiarii efectivi ai companiei.


Caietul de sarcini şi cerinţele de calificare pot fi ridicate de la Grupul Achiziţii al băncii, tel. 022-444-078.


Modul de întocmire a ofertelor:
 

     a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;

     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;

     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;

     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

       
Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

• mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9;
Persoane de contact:

• Leonid Cojocaru, e-mail: leonid.cojocaru@maib.md; tel. 022-303-523,  060 497454;

• Egor Casimovschi, e-mail: egor.casimovschi@maib.md; tel. 022-303- 510, 06 667 653.

Participanţii la concurs îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor adresa băncii întrebările de  precizare în primele două zile de la data publicării anunţului. 


Data  de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 02 octombrie 2018, inclusiv, orele 17:00.

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul  ofertei  prezentate  pot  fi  propuse  mai  multe 

variante de preţ, inclusiv bunuri alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
 

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok