Confort, operativitate și o atmosferă primitoare – într-un astfel de format inovator se vor desfășura de-acum încolo operațiunile financiare la sucursala Buiucani a maib, proaspăt renovată.
Sucursala, prima reconstruită conform unui nou concept, surprinde prin identitatea vizuală originală, prin designul modern orientat pe necesitățile și confortul clientului. De altfel, „Clientul - în centrul atenției noastre” - este și obiectivul cu care instituția bancară începe șirul transformărilor în cadrul oficiilor maib.
Mobilerul modern, separarea zonelor de deservire în funcție de tipul serviciilor bancare, decorurile originale, dar și ambianța plăcută - toate vorbesc despre o strategie gândită în cele mai mici detalii, menită să satisfacă așteptările clientului.
Giorgi Shagidze, președintele maib: „Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri”.
Grație noului concept, cozile la bancă vor fi de domeniul trecutului, spun angajații băncii, iar clienții maib vor primi în timp util soluții la problemele lor. Astfel, la intrarea în bancă fiecare vizitator va fi întâmpinat de „Consultantul clienți” – cel care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin, consultanță și ghidează clientul către una din cele 3 zone speciale:
Zona de autoservire
Este o zonă dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și rapid anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți va oferi sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, va ghida și orienta clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.
Zona tranzacțională
În cadrul acestei zone a fost pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu și economisirea de timp prețios.
Zona consultativă
Este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții. Această zonă potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai orientați către clienți, ceea ce a dus la crearea unor soluții inteligente.
„Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment, noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și se implementează în întreaga rețea”, a relatat Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib.
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib servește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.
Sursa: noi.md
Citește mai mult: https://noi.md/md/business/sucursala-buiucani-a-maib-o-noua-identitate-vizuala-mai-mult-confort
Citește mai mult: https://noi.md/md/business/sucursala-buiucani-a-maib-o-noua-identitate-vizuala-mai-mult-confort-si-grija-fata-de-clienti?prev=1
Facebook: NOI.md | Telegram: Noi_md