MAIB continuă procesul de modernizare şi digitalizare a serviciilor de deservire şi lansează număr unic pentru apelurile către Contact Center – 1313.
Astfel, pentru optimizarea contactului cu clienţii băncii, apelurile către Contact Center vor fi efectuate către numărul unic – 1313, citit în combinaţia: unu trei, unu trei.
Acesta este disponibil din luna ianuarie 2020 şi are următoarele funcţionalităţi:
1313 asigură suport informaţional privind produsele şi serviciile băncii clienţilor sau potenţialilor clienţi MAIB;
1313 oferă suport tehnic şi informaţional pentru deţinătorii cardurilor bancare emise de Moldova Agroindbank;
1313 oferă suport informaţional şi tehnic pentru utilizatorii serviciilor Internet Banking, Mobile Banking, SMS – Banking, aplicaţia mobilă MAIBank.
1313 este disponibil 24/7, asigurând o comunicare continuă dintre client şi bancă;
„Contact Center este un centru unic de contact, accesibil clienţilor 24/7, care oferă suport la orice etapă în interacţiunea cu banca, transformându-le în relaţii pe termen lung. Este important să fim mai aproape de clienţi, pentru că fiecare aspect al relaţiei cu clienţii noştri contează. Cu numărul unic 1313, orice interacţiune a clientului cu banca va fi una rapidă, frumoasă şi memorabilă”, a declarat Natalia Cojocaru, Şef Contact Center Moldova Agroindbank.
Numerele de contact existente: 022 268 999 şi 022 450603 vor fi transferate automat către 1313, fără a crea incomodităţi clienţilor.
Pe lângă numărul unic 1313, echipa Contact Center este la dispoziţia clienţilor Moldova Agroindbank pe următoarele platforme: chat-ul paginii oficiale al băncii www.maib.md, e-mailul – inform@maib.md, aplicaţiile MAIBank şi MAIBusiness.
Astfel, pentru optimizarea contactului cu clienţii băncii, apelurile către Contact Center vor fi efectuate către numărul unic – 1313, citit în combinaţia: unu trei, unu trei.
Acesta este disponibil din luna ianuarie 2020 şi are următoarele funcţionalităţi:
1313 asigură suport informaţional privind produsele şi serviciile băncii clienţilor sau potenţialilor clienţi MAIB;
1313 oferă suport tehnic şi informaţional pentru deţinătorii cardurilor bancare emise de Moldova Agroindbank;
1313 oferă suport informaţional şi tehnic pentru utilizatorii serviciilor Internet Banking, Mobile Banking, SMS – Banking, aplicaţia mobilă MAIBank.
1313 este disponibil 24/7, asigurând o comunicare continuă dintre client şi bancă;
„Contact Center este un centru unic de contact, accesibil clienţilor 24/7, care oferă suport la orice etapă în interacţiunea cu banca, transformându-le în relaţii pe termen lung. Este important să fim mai aproape de clienţi, pentru că fiecare aspect al relaţiei cu clienţii noştri contează. Cu numărul unic 1313, orice interacţiune a clientului cu banca va fi una rapidă, frumoasă şi memorabilă”, a declarat Natalia Cojocaru, Şef Contact Center Moldova Agroindbank.
Numerele de contact existente: 022 268 999 şi 022 450603 vor fi transferate automat către 1313, fără a crea incomodităţi clienţilor.
Pe lângă numărul unic 1313, echipa Contact Center este la dispoziţia clienţilor Moldova Agroindbank pe următoarele platforme: chat-ul paginii oficiale al băncii www.maib.md, e-mailul – inform@maib.md, aplicaţiile MAIBank şi MAIBusiness.